v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?
Co vy na to ?
Děkuji
Pokud clovek filtr cisti pravidelne jak se ma, tak ta cistici a impregnacni sada postavi na cca 5-7 cyklu. Zalezi na velikosti filtru a mire znecisteni.
Jednou flastickou se to cisti a druhou impregnuje.
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N


A bacha - K&N dela i jednorazove filtry - nepratelne.
Naposledy editováno 11.07.2019 19:30:05
2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N
Kde najdu jaký přesně tam má být ?
Stejně budu filtr měnit každou výměnu oleje, což u mě bude tak cca 3 - 4 tisíce kilometrů.
www.bmwmotoparts.cz/index.php/bmw-r-1100-s-a89
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N
Ja osobne pokud nechces to KN ko mejt vtom cem se ma a strikat na to co se ma, tak casto jak se ma, tak bych koupil klasickej papirak a menil ho dle navodu motorky a hotovo.
Naposledy editováno 12.07.2019 10:31:22
3 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N
https://iolej.cz/cis...LVh0gOhoCshUQAvD_BwE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
gugo píše: Origo cistic je nejaka kombinace lihu a odmastovace (jar mejdlo nevim-aspon tak se to chova) , uplne si nemyslim ze by tomu ten benzin nejak moc ublizil, dyt je to hadr neni to papir ...
Je to presneji netkane textilie, vyrabi se to (asi) lisovanimtextilnich vlaken s nejakym pojivem. Pred par lety jsem jeden vyslouzilej K&N rozstrihal a ty jednotlive kousky jsem zkousel opakovane prat a olejovat. Nektere v benzinu, nektere v perchloru, nektere v jaru a nektere origo cisticem. Ty z benzinu po par vypranich zkrehly a lamaly se. Ty ostatni vypadaly vsechny stejne dobre (nezmenene).1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
Jinak by me tedy zajimal z ceho vychazis ty , kdyz tvrdis ze ho benzinem znicil. Jsem to tedy nezkoumal, ale parkrat jsem uz bablnenym hadrem utrel benzin a nikdy se nerozpadnul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
Medved píše: Je to presneji netkane textilie, vyrabi se to (asi) lisovanimtextilnich vlaken s nejakym pojivem. Pred par lety jsem jeden vyslouzilej K&N rozstrihal a ty jednotlive kousky jsem zkousel opakovane prat a olejovat. Nektere v benzinu, nektere v perchloru, nektere v jaru a nektere origo cisticem. Ty z benzinu po par vypranich zkrehly a lamaly se. Ty ostatni vypadaly vsechny stejne dobre (nezmenene).
zajimavy kdyz trdej ze to je bavlna. Ale experimentalne zjisteno je nejlepsi cesta


colossus09 píše: Zajimalo by me kde se berou nazory lidi ze ti KN nici motor a ze tim zakonite ochudis smes a podobne veci...
Nehledal bych v tom zadny sofistikovany duvod - jednou to proste nejaky debil napsal v casopisu a proto to tak je.Asi neco delam spatne, mam K&N ve vsem, co ma kola a nejak se zadne niceni motoru nekona. Anebo uz to mam vsechno po smrti a to, ze s tim jezdim je jenom moje iluze ... nevim.
Co se tyce ochuzeni smesi - at uz strikacka nebo korburator, auto nebo motorka - pokud jsem pouzil nahradu origo filtru do airboxu, nemusel jsem se smesi delat nic. Doslova nic. U jedne motorky jsem prekopal komplet sani - airboxy ven a primo na karburatory univerzalni hribky K&N a ta nejela bez pretryskovani a odladeni na brzde vubec - ale s tim se pocitalo a dava to smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
gugo píše: zajimavy kdyz trdej ze to je bavlna. Ale experimentalne zjisteno je nejlepsi cesta . ja tedy jediny kde jsem je mel bylo kdysi na rotaxu a tam jsme klidne skrz ne strikali benal do sani, kdyz to nechtelo chytnout a zadny rozpadani vtom miste se nekonalo. Ale je to dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N


Trefne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
Celé to vzniklo, že jsem rychleji jednal, než hledal na netu. Bylo to o víkend - za 1) všude zavřeno a chtěl jsem jezdit 2) nekoukl jsem se na net před tím čištěním benzínem, že by se to mělo čistit speciálníma opičíma kapkama. Takže nejdřív prolití benzínem, pak hledání, pak sypání popela na hlavu. No co, stalo se. K&N půjde do spalovny a bude nový filtr.
Naposledy editováno 12.07.2019 12:13:09
gugo píše: Medved> a prinasej ti ty KN filtry neco ? jako vykon ? usporu neceho ?
Na Intruderu to pridalo par koni - ale tam to je prekopany cely - od sani az po vyfuky. Dostal jsem se s vykonem na zadnim kole na to, co fabrika udava na klice.U zbytku mi to prineslo to, ze nemusim shanet vzduchovy filtry a nemusim za ne platit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjení BMW přes zásuvku na rámu BMW R 1100 S | Obdélník | 26 | 13.2.2025 v 21:49 Borntobewild |
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |