Téma: Vzduchový filtr K&N
11.7.2019 v 18:31
Dobrý den všem,
v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?
Co vy na to ?
Děkuji
v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?
Co vy na to ?
Děkuji
3 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N
Zajimalo by me kde se berou nazory lidi ze ti KN nici motor a ze tim zakonite ochudis smes a podobne veci. Jake s tim mate osobni zkusenosti? Z praxe kolik jste znicili tech motoru s KN ze tohle pisete? Ja na gixxu KN najezdeno 29000 km a na S1000rr 28000 km aktualne. Nikdy podotykam nikdy zadny problem. A to co ti nepousti dale prach je te zmineny olej a ne samotna latka. Jinak jak psali tim benzinem jsi to zajebal a sorry pokud ti je lito utratit za celou cistici sadu KN 288 kc ktera ti vydrzi mozna 2 roky tak to jsi vydrbanec sorry jako. Mazat wdckem vzduchovy filtr fuj.
https://iolej.cz/cis...LVh0gOhoCshUQAvD_BwE
https://iolej.cz/cis...LVh0gOhoCshUQAvD_BwE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
colossus09> no nekduy pocitam pred rokem vysel clanek, kterej se tim podrobne zabyval. Pokud mas totiz nedostatecne namazano, coz neni az tak tezky, tak ti to tim filtrem prosvisti , udela to diru a mas zadelano na pruser.
Jinak by me tedy zajimal z ceho vychazis ty , kdyz tvrdis ze ho benzinem znicil. Jsem to tedy nezkoumal, ale parkrat jsem uz bablnenym hadrem utrel benzin a nikdy se nerozpadnul.
Jinak by me tedy zajimal z ceho vychazis ty , kdyz tvrdis ze ho benzinem znicil. Jsem to tedy nezkoumal, ale parkrat jsem uz bablnenym hadrem utrel benzin a nikdy se nerozpadnul.
colossus09 píše: Zajimalo by me kde se berou nazory lidi ze ti KN nici motor a ze tim zakonite ochudis smes a podobne veci...
Nehledal bych v tom zadny sofistikovany duvod - jednou to proste nejaky debil napsal v casopisu a proto to tak je.Asi neco delam spatne, mam K&N ve vsem, co ma kola a nejak se zadne niceni motoru nekona. Anebo uz to mam vsechno po smrti a to, ze s tim jezdim je jenom moje iluze ... nevim.
Co se tyce ochuzeni smesi - at uz strikacka nebo korburator, auto nebo motorka - pokud jsem pouzil nahradu origo filtru do airboxu, nemusel jsem se smesi delat nic. Doslova nic. U jedne motorky jsem prekopal komplet sani - airboxy ven a primo na karburatory univerzalni hribky K&N a ta nejela bez pretryskovani a odladeni na brzde vubec - ale s tim se pocitalo a dava to smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
colossus09> Jo, už to vím, že jsem to neudělal skvěle. Jak jsem psal. K&N poletí do koše a osadím to normálním vzducháčem .
Celé to vzniklo, že jsem rychleji jednal, než hledal na netu. Bylo to o víkend - za 1) všude zavřeno a chtěl jsem jezdit 2) nekoukl jsem se na net před tím čištěním benzínem, že by se to mělo čistit speciálníma opičíma kapkama. Takže nejdřív prolití benzínem, pak hledání, pak sypání popela na hlavu. No co, stalo se. K&N půjde do spalovny a bude nový filtr.
Naposledy editováno 12.07.2019 12:13:09
Celé to vzniklo, že jsem rychleji jednal, než hledal na netu. Bylo to o víkend - za 1) všude zavřeno a chtěl jsem jezdit 2) nekoukl jsem se na net před tím čištěním benzínem, že by se to mělo čistit speciálníma opičíma kapkama. Takže nejdřív prolití benzínem, pak hledání, pak sypání popela na hlavu. No co, stalo se. K&N půjde do spalovny a bude nový filtr.
Naposledy editováno 12.07.2019 12:13:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjení BMW přes zásuvku na rámu BMW R 1100 S | Obdélník | 26 | 13.2.2025 v 21:49 Borntobewild |
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |