Diky
Borntobewild píše: Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.
hele treba ve fabii mi staci jet tak 100km a uz mam krece v nohou ... dalsi vec, ze tam neni HF a audio se neda skoro poslouchat...
Nikdo ti fábii nenutí. já jí mám jako pracovní auto když prší, nebo táhnu něco velkého a nejedu na mašině a na vození dětí do školky a to mi bohatě stačí.
Ať si každý vybere co mu vyhovuje. Když spočítáš všechny náklady palivo, amotrizaci, pojištění, úroky z financování, servis... vychází mi ta fábie asi na 2kč/km. Pohodlnější třeba dvojková octávka by třeba vycházela na 2,5. Jakékoli nové auto bude přes 10kč