Existuje nějaká dobrá duše, co by mě nasměrovala? Né však tam kde slunce nesvítí, tam už jsem se svou proaktivitou ocitl sám. Spíš teda na nějaký stránky fans, pokud tenhle průser nějaký fans vůbec může mít, nebo aspoň nějaký schéma jak to celý vlastně má fungovat.
Díkes
Naposledy editováno 30.09.2019 14:34:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAWA 90 zapalování
krokoš píše: Pruzkumnik> tak, tak, na vtedajšiu dobu to boli veľmi moderné stroje. V tých časoch bol problém s jazýčkovými ventilmi , materiál a lámali sa. U tejto motky použili rotačné šúpatko. Bol to ľahký stroj a staršie mali výkon 9 PS, posledné Trail mali už kvalitnejšiu prednú vidlicu a dokonca 14 PS Vytiahla 120 km/hod. Pekná motorka , ale žralo to ako Moskvič 9 litrov +olej. Kolesá 18, ale špice tenké ako na Pionieri a malo to aj s Pioniera bubny. V roku pána 1974 stála asi 4 800 Kčs, Mustang 4 100 Kčs, Pionier 3 700 Kčs. Jawa 350 Bizon 11 000 Kčs.
Já bych řekl, že v tý době žádný jazýčkový ventily ještě neexistovaly. Ale jinak je zvláštní, že to mělo tenkrát 5 rychlostí a jiné Jawy a ČZ později již ne. A proč se to přestalo vyrábět?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAWA 90 zapalování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Číslo rámu Jawa 90 Cross/Trail | loguran | 11 | 16.5.2023 v 20:40 Kohlstein |
Převod motorky Jawa 90 Roadster | loguran | 7 | 6.3.2023 v 17:22 Fyro |
Jawa 90, nestartuje Jawa 90 Roadster | David8888 | 18 | 21.1.2022 v 18:52 Zdenalbenal |
JAWA 90 roadster - barva držáku pře... Jawa 90 Roadster | Allahnabar | 5 | 24.11.2021 v 16:38 Allahnabar |
Jawa 90 Bastl - předstih 38mm Jawa 90 Cross/Trail | Čermáček | 25 | 13.11.2021 v 14:23 Čermáček |