paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakýho litra po X-té
Venku je zima a místo toho abych jezdil na tom co mám tak seriózně přemýšlim čim to nahradit. Bude to litrový, japonský a mýmu oku lahodící. Tim ale končí to jediný co vim jistě, proto uvítam všechny rady ohledně modelů co mam v hledáčku.
GSXR K5/6 - můj favorit, ta moto je nádherná ze všech úhlů, ale kultovní status způsobil že jich moc k dispozici neni, a těch v dobrym stavu ještě míň
GSXR K7/8 - neni o moc dražší ale už neni tak pěkná a co si budem nalhávat, k5 byla ve všem lepší
ZX10 2006 - 2 gen. masakru mi přijde nejhezčí
R1 2007 - designově moc pěkná věc, ale k yamaze nemám žádnej vztah co by mě k ní táhlo, spíš do zálohy

Nebo je tu i myšlenka přihodit pár peněz za novější generaci
GSXR K9/L1 - to je tak ošklivý až je to hezký a je to gixxer vole
R1 2009/2010 - tady mě láká vyzkoušet ten motor
CBR 2008/2009 - z některých úhlů vypadá moc dobře, jen ten plochej čumák mi přijde jak kdyby ji poslali do oběhu ihned po crash testu na předek

Cenovej limit tak ~180k, ale radši bych se držel při zemi do 140k u výběru z let 2006/7. Má cenu si připlácet za novější modely? Stojí big bang za to? Uvítam všechny tipy a postřehy

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té

25.11.2019 v 17:15 | Nahoru | #1
Bych to shrnul: s dnešními TC si můžeš hrát a nastavovat, jak moc i v náklonu může být zadek v prokluzu - a i se na to spolehnout a topit gasovat dle libosti... kims jakožto sbk systém dinosaurus tě akorát chrání od rychlýho roztočení kola, tj. nečekanýho náhlýho průseru - ale hlídat drifty si můžeš, a hlavně i musíš, sám... Mě podržel kdysi 2x v Mostě vždy na výjezdu a taky jednou mezi autama na ňáký skvrně oleje, či čeho - a já osobně s ním radši jezdím, jak kdyby tam nebyl... Ale je tam a hlídá, díkybohu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té

26.11.2019 v 08:16 | Nahoru | #2

oxygen píše: SLEEPER> čéče naprosto přesně, perfektní popis - se vším musim do puntíku souhlasit!
PS: mj. na těch skoroslickách D212E jsem v 7°C! včera vyrazil projet gixxero - nejdřív jak na mokru, ale po pár km jízdy už šlo přes spojku zvedat na 1čku a pak po chvíli už udržely i zvedání na předek... Miluju je



Bych to shrnul: s dnešními TC si můžeš hrát a nastavovat, jak moc i v náklonu může být zadek v prokluzu - a i se na to spolehnout a topit gasovat dle libosti... kims jakožto sbk systém dinosaurus tě akorát chrání od rychlýho roztočení kola, tj. nečekanýho náhlýho průseru - ale hlídat drifty si můžeš, a hlavně i musíš, sám... Mě podržel kdysi 2x v Mostě vždy na výjezdu a taky jednou mezi autama na ňáký skvrně oleje, či čeho - a já osobně s ním radši jezdím, jak kdyby tam nebyl... Ale je tam a hlídá, díkybohu



Tyvogo, ja dunlopy prave moc nemusim. Stridam volny jizdy s prevazne Vysocinou a je blby, kdyz ti ty gumy za studena klouzou (bavim se o d211/212,kr). Ja vim, ze staci cca 3x full gas a plny brzdy a muze se celkem bezpecne na koleno, ale ne vzdy na to mas prostor, kor kdyz nekde s partou posedis na pul cesty a chces to zase hned klopit. Pirellky/metzelery se ohreji hned a ty gumy slusne drzi i studeny. Nejakym zpusobem mi sedi, ale spis to bude o hlave. :)
Pak na dromu mam pocit, ze se mi na dunlopech zavira predek a nejsem sam, co to tak ma. Mne ten jejich specificky profil nejak nesedi, naopak strelci si dunlopy a kor sady moto2 strasne chvali...., ale ja jezdim tak, abych nerozbil sebe a stroj.

Na posledni volny v rijnu (s nahrivaky) jsem zkusil bridge r11 190/55, aby to bylo jakoze dle TP v poradku.... Ta guma neni vubec na litra, je uzoucka, malicka, rozmerove se neda srovnavat ani s SC1 180/60 (ktera je v realu sirsi, nez 190). DTC (rezim slick) s touhle gumou blika na kazdym rychlejsim vyjezdu, vazne je ta stycna plocha na bramboru rr nedostatecna...

Ja ty hi-tec trakce bohuzel vyzkouseny nemam. Mam 1. generaci brambory, takze nemuzu volne kombinovat mapy a citlivost trakce, ale ono to v praxi nicemu nevadi. Nemci nejsou hloupi a vedi, co jak funguje. Stejne jezdim jenom rezimy race a slick (v provozu race a na dromu slick + abs off).
Jel jsem akorat na zx10r 016, ale na pujcenym stroji trakci uplne neotestujes.

Kazdopadne zname tu jednoho rychlika, co tvrdi, ze ty seriove trakce na novych masinach jsou jen hracky, ze na okruh potrebujes o race level jinaci elektroniku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35921 Včera v 22:00 Tommasson
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust


TOPlist