Téma: McCruise - elektronický tempomat pro CRF1000
3.2.2020 v 15:45
Nemáte někdo zkušenosti s tímhle "skutečným", tedy elektronickým tempomatem pro CRF1000L?
McCruise.com
Vypadá to jako velmi použitelné řešení, které reaguje vypnutím na stisknutí brzdy.
Jasně, neudržuje rychlost podle tachometru, ale drží "pouze" otáčky motoru, ale zase je umí pěkně dávkovat po malých skocích a hlavně se umí vypnout při použití přední (možná i zadní) brzy, takže mi to přijde jako velmi použitelné a bezpečněnjší řešení, na rozdíle od těch mechanických
jako KAOKO nebo ATLAS throttle lock.
Díky za názor.
-rst-
McCruise.com
Vypadá to jako velmi použitelné řešení, které reaguje vypnutím na stisknutí brzdy.
Jasně, neudržuje rychlost podle tachometru, ale drží "pouze" otáčky motoru, ale zase je umí pěkně dávkovat po malých skocích a hlavně se umí vypnout při použití přední (možná i zadní) brzy, takže mi to přijde jako velmi použitelné a bezpečněnjší řešení, na rozdíle od těch mechanických
jako KAOKO nebo ATLAS throttle lock.
Díky za názor.
-rst-
1 reakcí na tento příspěvek McCruise - elektronický tempomat pro CRF1000
V 21 století je už dokonce možné si jednoduchý "cruise control" stáhnout z internetu a doma vytisknout na 3D tiskárně
Cruise Control pro CRF1000 na 3D tiskárně
jdu to zkusit a dám vědět...

Cruise Control pro CRF1000 na 3D tiskárně


jdu to zkusit a dám vědět...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) McCruise - elektronický tempomat pro CRF1000
rst1467 píše: ...jdu to zkusit a dám vědět...
Tak jak jsi dopadl? Já sám 3D tiskárnu nemám, ale dal jsem to kamarádovi, který už to vytiskl, ale zatím jsem se k němu nedostal, jen jsme spolu telefonovali. V archivu po rozbalení je 6 souborů (dílů), z nichž jeden mu nešel vůbec vytisknout (nějaká autorova chyba).
Pokud už to máš vytisknuté - funguje ti to? Jak se to sesazuje - podle mě by měly stačit díly dva, tak nevím, proč je jich v archivu 6

Edit: tak už je mi to jasné - je to ze dvou dílů, z nich je ale vždy vytisknutý na dvě části (půlkruží), aby se nemusel sundavat heft z řídítka dolů. Statická základna ze dvou částí se slepí zakápnutím vteřinového lepidla do zámků přímo na řídítku a ta druhá (otočná) část také ze dvou, které se také slepí až na řídítku stejným způsobem. Ta otočná část je v souborovém archivu pro 3D diskárnu ale dvakrát - kvůli individuální potřebě každé motorky. Kamarádovi nešla vytiknout část statické základny (půlkruží se žlábkem), prý kvůli nějaké chybě v tom souboru, kvůli které to nejde v potřebných programech otevřít. Chybějící díl viz foto, které dávám do přílohy [:o

Edit1 : na stránce je možné stáhnout soubory jednotlivě a tam už je narozdíl od společného archivu původně chybějící soubor ke stažení...
Edit2 : tak jsem nakonec způsob aretace pomocí 3D tisku pohřbil a naopak zadal do výroby kamarádovi se soutruhem TOHLE řešení, s výsledkem (který přidávám na fotografii pod textem) jsem maximálně spokojen, takže téma "tempomatu" na Africe je pro mě uzavřené


Naposledy editováno 15.02.2020 13:58:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 47 | 25.3.2025 v 19:35 Koudy01 |