1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby motorky
správní orgán žádost posoudí, pokud dospěje k závěru že něco chybí vyzve žadatele k doplnění.....
pak rozhodne, bud vydá písemné rozhodnutí o povolení výroby, kde žadateli stanoví nějaké PODMÍNKY:... nebo žádost zamítne
zákon vyžaduje aby byl ke schválení jako podklad předložen PROTOKOL ZKUŠEBNÍ STANICE, to, co nebude ze zákona zkušební stanice schopna vyzkoušet nebo změřit, provede TECHNICKÁ ZKUŠEBNA
Technická zkušebna je soukromá firma pověřená k této činnosti státem, je logické, že když si technická zkušebna nakoupí měřící přístroje a výpočetní techniku za miliony, nebude provádět měření ani zkoušky zadarmo, také musí zaplati někoho, kdo permanentně sleduje českou a především EU legislativu, příslušné technické normy a také tomu všemu i rozumí...EU legislativa podrobně popisuje postupy měření a jednotlivých zkoušek....
Výsledkem měření a zkoušení a posuzování je nějaký protokol,. který obsahuje všechny potřebné údaje pro schválení včetně nějakého závěru a doporučení pro správní orgán...včetně výčtu všech reálných údajů pro vystavení českého TP....sorry jako, když si do žádosti napíšu že hluk bude 120 decibelů a dekra naměří 72, tak v protokolu bude 72....a do TP se po schválení napíše 72
...
Tyto postupy jsou napříč EU stejné, pokud se tazatel domnívá, že zkoušky v německé dekře, následné schválení a registrace motorky v SRN a pak její přeregistrace v ČR vyjdou levněji než u nás, ať to tak udělá
Naposledy editováno 18.02.2020 09:23:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
Naposledy editováno 10.11.2020 22:37:45