1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
pokud je ma a v zavazadlovem prostoru jsou okna s polepy, ty se odstrani a budou tam okna
mas jen protkol z technicke prohlidky, k prestavbe se provadi technicka KONTROLA, to jsou ty zlute protkoly..io kdyz dnes se tisknou na obycejny papir
Naposledy editováno 18.02.2020 19:55:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
1) Moje auto je naprostá sériovka, jak sjela v linky s COC pro kat. M - osobák.
2) U CZ dealera namontovali přepážku - nedestruktivně, pouze přišroubované na příchytky. Bez odřezávání jakékoliv originál části auta, bez odmontování jakéhokoliv originál dílu. Sedačky, pásy, opěrky, oka - vše zůstalo originál z výroby, v je TP 2+3, tedy 5 míst. Na zadní okna nalepili ČIRÉ bezpečnostní folie. Nic víc se na autě nedělalo.
3 ) CZ dealer vyjel techničák rovnou na N1 s poznámkou o přestavbě. Veškeré údaje v TP odpovídají COC na kat. M., vyjma zařazení právě do kat N1 namísto M.
4) Auto jezdilo s přepážkou a procházelo na TK jako N1.
5) Koupil jsem ho jako N1, vyhodil přepážku = povolit pár šroubů.
6) Auto bez přepážky dál procházelo TK jako N1.
7) Nyní bych rád provedl přestavbu z N1 na M.
8) Jaký doklad mi k tomu chybí? V registru se kromě přepsání N1-> M a "nákladní" -> "osobní" nic jiného přepisovat nebude (hmotnosti, počty míst, vše je pro N1 a M identické). V autě se fyzicky na nic nesáhne, protože je v originál M stavu, čiré folie nevadí.
9) Můj dotaz zní, jaká věta musí být v protokolu z TK, abys mi to zapsal zpátky na M???
10) Čiré fólie s atestem pro přepis z N1 na M sundány být nemusí.
11) Přepážka by tam klidně mohla teoreticky i zůstat (ale už je venku), protože M ji mít může, kdežto N1 ji mít tehdy MUSELO.
Doteď mi nikdo nebyl schopen říct, co mi mají na TK do protokolu uvést, aby technik na registru byl spokojený. Stávající TK protokol přece uvádí, že vozidlo je způsobilé a všechny hodnoty odpovídají s údaji v TP. Protože jsou hodnoty pro M i N1 identické, tak nemusí nic přeměřovat, vážit, kontrolovat domontování.
Vychází mi z toho, že se jen úředníci bojí provést změnu protože nemají koule provést správní úvahu a rozhodnout, že přestavba de iure i de facto proběhne pouze formální změnou přepsání jedné kolonky v registru z N1 na M, a to bez potřeby jakékoliv fyzického zásahu do auta, tedy i bez potvrzení z TK o nějakém fyzickém zásahu.
Klidně to můžeme probrat i osobně a přestavbu provést u tebe. Problém ale vidím v tom, že po mě budeš chtít papír, na které ale nikdo neví, co má být uvedeno.
Naposledy editováno 18.02.2020 20:37:19