Téma: Pomalu klesající otáčky
3.3.2020 v 17:17
Ahoj, už dlouhou dobu řeším problém na motoru BMW A10B08 (obdoba motoru R80) . Není možné seřídit karburátory- otáčky klesají strašně pomalu a někdy se začnou svévolně zvedat. Zapalování OK. Kompresní tlaky OK. Ventily seřízené. Svíce nové odtrh elektrod 0,7. Karburátory jsem čistil a dělal synchronizaci jak na šroubech dorazu klapky, tak na lanovodech. Vše v karburátorech se zdá být OK. Že by to někde přisávalo vzduch se mi nezdá, zkoušel jsem kritická místa ofouknout tlakovým vzduchem a také čističem brzd ale nic jsem nenašel. Gumové propojení mezi hlavou a karbcem jsem kontroloval- jsou jako nové.
Jsem přesvědčen že je závada v karbcích, ale nevím v čem přesně. Jsou tam karburatory BING CV32. Jeden je evidentně fungl nový, trysky a vzdušníky jsou v obou stejné ale liší se typ plováku, novější má dělený plovák zatímco starší má plovák jednodílný.
Závada se projevuje již od zakoupení takže nevím jestli přišla pozvolně nebo zničehonic.
Tak kdyby měl někdo nějaké nápady nebo zkušenosti s tímto problémem budu vděčný za jakoukoliv radu.
Jsem přesvědčen že je závada v karbcích, ale nevím v čem přesně. Jsou tam karburatory BING CV32. Jeden je evidentně fungl nový, trysky a vzdušníky jsou v obou stejné ale liší se typ plováku, novější má dělený plovák zatímco starší má plovák jednodílný.
Závada se projevuje již od zakoupení takže nevím jestli přišla pozvolně nebo zničehonic.
Tak kdyby měl někdo nějaké nápady nebo zkušenosti s tímto problémem budu vděčný za jakoukoliv radu.
Před tím než ses v tom začal hrabat to fungovalo nebo to byla uloženka.
Na YT jsi koukal?
www.youtube.com/results
Na YT jsi koukal?
www.youtube.com/results
R 80 mi tam nejde navolit proto jiný typ/ mozna to delam blbe nevim.
Odpojování zapalovacích kabelů jsem zkoušel, ale bezvýsledně at odpojím levý nebo pravý, motor vždy po pár vteřinách zhasne. Svíčka je na obou válcích do černa.
Hladinu jsem nastavil podle příručky. Problém je že nejsou karburátory stejné, ale našel jsem postup k nastavení hladin obou tipů tak snad to mám dobře,...
Zajímalo by mě jestli tu nemá někdo vlastní zkušenosti s nastavením těchto bingů. Nevím jestli není třeba věnovat speciální péči nějakým konkrétním úkonům.
Odpojování zapalovacích kabelů jsem zkoušel, ale bezvýsledně at odpojím levý nebo pravý, motor vždy po pár vteřinách zhasne. Svíčka je na obou válcích do černa.
Hladinu jsem nastavil podle příručky. Problém je že nejsou karburátory stejné, ale našel jsem postup k nastavení hladin obou tipů tak snad to mám dobře,...
Zajímalo by mě jestli tu nemá někdo vlastní zkušenosti s nastavením těchto bingů. Nevím jestli není třeba věnovat speciální péči nějakým konkrétním úkonům.
Když jsem měl černou svíčku tak to nepálilo faja a kabel a nová svíčka.
Lidi co tomu rozumějí na rozdíl ode mě tvrdí že to chce origo fajky i kabely.
www.baworak.cz/forum/viewforum.php
Lidi co tomu rozumějí na rozdíl ode mě tvrdí že to chce origo fajky i kabely.
www.baworak.cz/forum/viewforum.php
Karburátory jsou rozhozené, nebo spíš by se to dalo popsat, že každý funguje jinak a jeden z nich navíc žije svým vlastním životem. Zkontroluj těsnost vůči atmosféře
1. horní víčko nad šoupátkem
2. o-kroužek na pilotním šroubku volnoběhu (#68 na obrázku)
3. o-kroužek na hřídelce klapky (#41 na obrázku)
edit - ještě ten obrázek
Naposledy editováno 03.03.2020 22:28:58
1. horní víčko nad šoupátkem
2. o-kroužek na pilotním šroubku volnoběhu (#68 na obrázku)
3. o-kroužek na hřídelce klapky (#41 na obrázku)
edit - ještě ten obrázek
Naposledy editováno 03.03.2020 22:28:58
S tymi fajkami a kablami to ber s rezervou, moj osobny typ je ze je to rana uplne, ale uplne vedla.
Kohlstejn ti dobre poradil. Ja by som si objednal opravnu sadu, napr. na odkaze nizsie, nieco podobne kde mas komplet aj plavak. Je mozne ze tam mas ine trysky ako potrebujes, netesnost, alebo ta hladina ktoru si nastavil je vysoka, preto mas bohatu zmes. tiez to moze byt aj cokolvek ine, o svojej motorke vies najviac ty, tu ti nestranny citatelia mozu od klavesnice leda tak hodit napady na zamyslenie.
https://www.ebay.co....d-40mm-/273944879035
Kohlstejn ti dobre poradil. Ja by som si objednal opravnu sadu, napr. na odkaze nizsie, nieco podobne kde mas komplet aj plavak. Je mozne ze tam mas ine trysky ako potrebujes, netesnost, alebo ta hladina ktoru si nastavil je vysoka, preto mas bohatu zmes. tiez to moze byt aj cokolvek ine, o svojej motorke vies najviac ty, tu ti nestranny citatelia mozu od klavesnice leda tak hodit napady na zamyslenie.
https://www.ebay.co....d-40mm-/273944879035
...este ma napadlo, ak si robil synchro budikmi tak to nemusi byt dostatocne.
Treba to robit cez carbtune alebo hadickou s hladinkou. Ak to budes robit na tej hadicke (alebo ak si to robil na hadicke) tak sleduj ked pridas na 3-4.000 ot./min podrzis a nasledne co sa deje s hladinkou, ci sa neprehupne na jednu stranu ked pomaly klesaju otacky.
Z mojej strany cisty brainstorm, pretoze boxer dvojventil som nikdy nerobil, ale zato so stvorventilmi jednovackami R1xxx mam bohate skusenosti.
Treba to robit cez carbtune alebo hadickou s hladinkou. Ak to budes robit na tej hadicke (alebo ak si to robil na hadicke) tak sleduj ked pridas na 3-4.000 ot./min podrzis a nasledne co sa deje s hladinkou, ci sa neprehupne na jednu stranu ked pomaly klesaju otacky.
Z mojej strany cisty brainstorm, pretoze boxer dvojventil som nikdy nerobil, ale zato so stvorventilmi jednovackami R1xxx mam bohate skusenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Pomalu klesající otáčky
Tak dneska jsem zkusil udělat synchronizaci s hadičkou a musím říct, že se to dělá lépe než s vakuometrama. Ale, efekt i po doladění bohužel žádný. za studena motor běží obstojně, hladiny jsou při volnoběhu i zvýšených otáčkách stejné po ubrání plynu se hladina levého válce oproti pravému mírně zvedá ale otáčky klesnou. U teplejšího motoru je na volnoběh (dokud drží) i na zvýšené otáčky hladina obou válců stejná po ubrání plynu se hladina levého válce zvedá o něco více, než tomu bylo za studena a otáčky neklesají.
1 reakcí na tento příspěvek Pomalu klesající otáčky
To že jsi seřizoval podle daných údajů neznamená, že je to správně a přesně. Postupem času a použitím se vše opotřebovává, degraduje a zanáší. Mohou být i membrány buďto potrhané a nebo třeba jen unavené a nepracují správně. (podle těch pomalu padajících otáček by to tomu nasvědčovalo)
Nevím jestli jsem nepřehlédl, ale určitě začni u ultrazvuku a pak objednej kompletní opravnou sadu.
Zde... https://www.ebay.com/itm/153730724271.
Není to žádná veliká investice a budeš vědět že jdeš od nového.
Nastav to podle údajů od výrobce a pak uvidíš.
Ono stačí jedno špatné těsnění a nebo zanesený kanálek a je o zábavu postaráno.
Co se synchronizace týká tak u tvojí motorky jsou budíky ok .
Naposledy editováno 05.03.2020 12:26:05
Nevím jestli jsem nepřehlédl, ale určitě začni u ultrazvuku a pak objednej kompletní opravnou sadu.
Zde... https://www.ebay.com/itm/153730724271.
Není to žádná veliká investice a budeš vědět že jdeš od nového.
Nastav to podle údajů od výrobce a pak uvidíš.
Ono stačí jedno špatné těsnění a nebo zanesený kanálek a je o zábavu postaráno.
Co se synchronizace týká tak u tvojí motorky jsou budíky ok .
Naposledy editováno 05.03.2020 12:26:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomalu klesající otáčky
Honzatuu>
Máš nějaké zkušenosti z sadama z ebay o proti orginálům od výrobce moto??
Máš nějaké zkušenosti z sadama z ebay o proti orginálům od výrobce moto??
2 reakcí na tento příspěvek Pomalu klesající otáčky
Taková sada se bohužel pro můj karburátor nevyrábí, sadu těsnění a membrán jsem koupil ale ostatní. neobsahuje. Až dorazí dám dohromady a uvidím. Vyčištěno ultrazvukem mám.
hron226>
Koukni třeba něco najdeš
www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php
www.bmwbayer.de/
www.boxxerparts.de/
Naposledy editováno 05.03.2020 21:21:23
Koukni třeba něco najdeš
www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php
www.bmwbayer.de/
www.boxxerparts.de/
Naposledy editováno 05.03.2020 21:21:23
kratkej01 píše: Honzatuu>
Máš nějaké zkušenosti z sadama z ebay o proti orginálům od výrobce moto??
Kupují z ebay a vše super. rozhodně doporučuji. Hlavně kvůli ceně a i množství dílů oproti ČR.
Tohle je poslední co jsem dělal.
je to sada na Ducati 750 ss. U nás obsahuje ani ne polovinu dílů a je jednou tak drahá.
Po vyčištění, výměně a seřízení běží motorka jak nová
hron226 píše: Taková sada se bohužel pro můj karburátor nevyrábí, sadu těsnění a membrán jsem koupil ale ostatní. neobsahuje. Až dorazí dám dohromady a uvidím. Vyčištěno ultrazvukem mám.
Ale vyrábí. Foto co sem ti sem dal je sada pro tvůj karburátor.
1 reakcí na tento příspěvek Pomalu klesající otáčky
Předstih jsem kontroloval na začátku, bylo to myslím 35 při 3000. Ta sada opravdu není pro můj karbec/ moje sada je takováhle:
https://www.ebay.com...c:g:mfcAAOSw4OBdEwU2
https://www.ebay.com...c:g:mfcAAOSw4OBdEwU2
Tak dneska jsem osadil karburátory sadami těsnění ,membránami, jehlovými ventily jehlami a tryskami jehel, seřídil jsem hladinu znovu synchronizoval no a absolutně nic se nezměnilo. Co se týká toho předstihu tak tam jsem naměřil 35 stupňů, má být 32 tak to je asi ok, nemyslím že by tři stupně způsobovaly tyto problémy. Už nevím kam dál, celkem vážně uvažuji že stávající karbce nahradím něčím takovým: https://www.ebay.co...f:g:EB4AAOSwoyVbfhH7
Neleží někomu originální bingy doma? Na prodej nebo zápůjčku?
Naposledy editováno 10.03.2020 20:43:16
Neleží někomu originální bingy doma? Na prodej nebo zápůjčku?
Naposledy editováno 10.03.2020 20:43:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cafe racer BMW k100 [1, 2, 3] BMW K 100 RS | Romson | 82 | 28.2.2024 v 10:00 freshynek |
BMW K100 neukazuje rychloměr ,otáčk... BMW K 100 LT, BMW K 100 RT, BMW K 100, BMW K 100 RS | motrebbur | 0 | 31.3.2023 v 14:03 motrebbur |
Bmw k 100 [1, 2] BMW K 100 RS | Kossi | 39 | 4.5.2020 v 10:13 Rony11 |
Tachometr BMW K 100 LT, BMW K 100 RT, BMW K 100, BMW K 100 RS | Alicerny | 3 | 30.3.2019 v 14:55 Terasky |
Barva svíček s VIFem [1, 2] BMW K 100 RS | Beranidlo | 37 | 22.11.2018 v 19:18 Beranidlo |