Když je teď omezen pohyb osob, můžeme se jen tak projet na motorce?
(myslím s opatrným jednáním, s nikým se nesetkat, benzín bych vzal že samoobslužné benzínky, v rukavicích a na nich bych měl třeba i sáčky, které bych pak zahodil)
Jako vážně, kdybych se jel projet někam, např. do Beskyd nebo do Jeseníků, tak bralo by se to jako "procházka do přírody" a nebo kdyby mě policajti zastavili 100-200km daleko od mého bydliště a mojí práce, tak bych dostal pokutu za nerespektování nařízení vlády, popř. za riziko šíření viru? (za šíření viru je pokuta prý až 3 miliony)
Prosím jen vážně.
-------------
edit:
Dodatečně přidávám odkaz na článek dnes vydaný: Motocykly v době pandemie
kde jsou odpovědi, píše se tam:
"Při striktním výkladu zákona bychom neměli dnešních slunečných dnů využívat ani na první projížďky na motorce." a
"Pokud se pojedete jen tak projet na motorce, porušujete literu zákona".
Takže odpověď je známá.
Prostě jízda do práce je legální a opatrná projížďka "jen tak" sice neznamená šíření viru, ale zákon je prostě zákon je postaven tak, že bychom ten týden jen tak jezdit neměli.
Ještě doplním: dotazem jsem nemyslel to, že bych chtěl systém odrbat a nebo někoho nabádal aby to odrbal. Sám se pohybuji jen do práce, z práce obchod a domů.
A také si vážím doktorů, sester a všech ze záchraných složek.
Naposledy editováno 17.03.2020 20:21:18
2 reakcí na tento příspěvek můžeme teď jezdit na motorce (otazník)
prackarr píše: ti lidi s rouškami na hubě jedoucí autem mě taky docela pobavili. myslím že to budou právě ty typické ovce které tupě dodržuji nařízení a vůbec nepřemýšlí proč to tak je
Já to celkem chápu ve dvou případech: Pokud má někdo roušku na zašněrování, ne na gumičkách, a jede jen pár minut někam na velký nákup. Na tu chvilku se to nevyplatí sundávat a pak zase šněrovat. No a pak v "putovních" autech, jako jsou firemní, kde se řidiči střídají. Tam to považuju za ohleduplnost vůči ostatním, než jim to tam zaprskat a předat jim tak bůhvíco. Do téhle kategorie počítám i taxíky.
1100Virago píše: Já to celkem chápu ve dvou případech: Pokud má někdo roušku na zašněrování, ne na gumičkách, a jede jen pár minut někam na velký nákup. Na tu chvilku se to nevyplatí sundávat a pak zase šněrovat. No a pak v "putovních" autech, jako jsou firemní, kde se řidiči střídají. Tam to považuju za ohleduplnost vůči ostatním, než jim to tam zaprskat a předat jim tak bůhvíco. Do téhle kategorie počítám i taxíky.
jak pises. rekl bych ale, ze tohle spouste lidem nedoslo a pak delaji casto zbytecne rychle zavery.1100Virago píše: Já to celkem chápu ve dvou případech: Pokud má někdo roušku na zašněrování, ne na gumičkách, a jede jen pár minut někam na velký nákup. Na tu chvilku se to nevyplatí sundávat a pak zase šněrovat. No a pak v "putovních" autech, jako jsou firemní, kde se řidiči střídají. Tam to považuju za ohleduplnost vůči ostatním, než jim to tam zaprskat a předat jim tak bůhvíco. Do téhle kategorie počítám i taxíky.
Kdybych to měl furt sundavat, tak si za směnu rozedřu uši. Za 2 - 3 hodiny musím víc jak třicetkrát vystoupit, vyložit chleba a rohlíky, vzít papíry, naložit prázdný bedny a zase nastoupit. Když mám delší přejezd, stáhnu to pod rypák na vydejchání. Sundám to teprve po dokončení, když mám přejezd 30 km zpět na firmu. Jinak souhlas, v autě které používám pouze já a jedu v tom sám, je tahání roušky zbytečný a taky to tam na xichtu nemám.