Motorka mi byla dovezena s tím že se stále přeplavují karburátory. Karburátory jsem vyčistil,opatřil sadou noveho těsnění včetně nových ventilků, odzkoušel jsem a vše se jevilo v pořádku. Jenomže, po prví testovací jízdě znovu začal téct karburátor, Přeplavovat se.
Znova rozborka a zjistil jsem že dosedací plocha jehlového ventilku nese známky opotrebení. (Mosazné sedlo)
A tady nastává problém. V sade pro repasi karbce toto sedlo není. V origo ktalogu taky sedlo není.
Kehin katalog semnou nekomunikuje. Takže budu muset opravit stavajici sedlo. Nebo jej vysoustružit nové.
Otázka zní: setkal se někdo s tímto problémem? Popřípadě řešil někdo tento problém? A zdali netušíte zdali v tom mosazném sedle je taky konus nebo hrana. O kterou se gumová špička ventilku zastaví.
Předem mnohokrát děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Plovákový ventil a jeho uložení
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |