nemohu se rozhodnout,zda li koupit Triumph Tiger 800,nebo Ducati Multistrada 950.
Na novou samozřejmě nemám a tak se chci zeptat,pokud seženu cca kolem 200tis. moto,
které bude mít najeto cca do 50 tis km,na kolik mě vyjde velký servis jak u Ducati,tak případně u Triumpha.
Někde jsem četl,že třeba u Multistrada 1200 někdo dával za Velký servis (Desmo) cca 60tis.( Když bych koupil moto za 200tis. tak se mi nechce dávat za další dva roky 60tis za servis.)
Prosím o radu a Vaše zkušenosti.
Diky R.
Naposledy editováno 26.03.2020 10:58:52
1 reakcí na tento příspěvek Cena servisů
2 reakcí na tento příspěvek Cena servisů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů

3 reakcí na tento příspěvek Cena servisů
1 reakcí na tento příspěvek Cena servisů
3 reakcí na tento příspěvek Cena servisů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
zmulin píše: Kdysi sme s kámošem porovnávali cenu servisu.On Honda Transalp - olej po 6000km a já Monster S2R - po 10000km.Srovnání při najetejch 40000km,takže u mě 2x velkej servis a 2x malej a stejně mě to ve finále celý vyšlo trochu levněji...Jasně,kdyby měnil taky po 10kkm,tak o kousíček vyhraje,ale fakt o malej
oba jste jezdili bez poruchy? Jaky byly vstupni data / stav obou motorek?
Oba jste byli po "velkem" servisu - to znamena, oba jste meli udelane ventilove vule, vymeneny olej, svicky a filtry?
protoze tomu co pises se neda uverit.
Nicmene staci si porovnat na kolik vyjde retezova sada a uz jses s ducati v prdeli. Delal jsem ji na MTS1200 a nestacil jsem se divit na jakej ranec to vyslo.
za me jsou ducati nadherny stroje, klidne bych jednu vlastnil ale servis je naprosto otresnej. Za exkluzivitu oproti japoncum si az nepatricne priplatis. Navic to, ze dily nejsou nikde skladem a jen velice malo servisu ti vymeni takovou vec jakou je gufero na vacce, kdyz ti zacne saknout olej k rozvodakum.
sox píše: čus nevysvětlil by mi někdo co je desmo servis ? a normal u Ducati ? dikes
http://www.motolife....-a-drahy_6399.clanek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
Baldric píše: Omg tohle posrany socialisticky mysleni... Ty snad vis, kolik casu nad tim ten borec stravil? Co ti je do ceny, kterou si mezi sebou dohodli? Jestli ty chces delat za almuznu, tak prosim. Ale nekecej ostatnim do toho, na kolik si ceni svuj cas.
A proč ty mě kecáš do toho že já do něčeho kecám???A na nějaký posraný soc.myšlení Ti pěkně seru.Možná že máš v té své gebuli toho koroňáka čéče




3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
sox píše: čus nevysvětlil by mi někdo co je desmo servis ? a normal u Ducati ? dikes
Desmoservis - výměna rozvodů, výměna půlkroužků, seřízení ventilových vůlí, olej + nějaké drobnosti. U 1098 (motor Testastretta evoluzione) se dělá co 24 tisíc km a u lokálního (Ostrava) neautorizovaného servisáka mě vyšel na 11 tisíc včetně repasu Ohlins vidlice a veškerého materiálu. Viz článek výše rozhodně se preventivně nemění vačky - ty moje jsou ve 24 tisíc km jako nové.
Edit: Multistrada 1200 má Testastrettu 11° takže platí viz výše desmoservis co 24 tisíc km vychází kolem 10 tisíc korun s origináními řemeny. V případě druhovýroby i méně. Za 60 tisíc korun je komplet repas motoru (mimo ofic. Ducati servis).
Naposledy editováno 26.03.2020 15:09:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
cuir píše: oba jste jezdili bez poruchy? Jaky byly vstupni data / stav obou motorek?
Oba jste byli po "velkem" servisu - to znamena, oba jste meli udelane ventilove vule, vymeneny olej, svicky a filtry?
protoze tomu co pises se neda uverit.
Nicmene staci si porovnat na kolik vyjde retezova sada a uz jses s ducati v prdeli. Delal jsem ji na MTS1200 a nestacil jsem se divit na jakej ranec to vyslo.
za me jsou ducati nadherny stroje, klidne bych jednu vlastnil ale servis je naprosto otresnej. Za exkluzivitu oproti japoncum si az nepatricne priplatis. Navic to, ze dily nejsou nikde skladem a jen velice malo servisu ti vymeni takovou vec jakou je gufero na vacce, kdyz ti zacne saknout olej k rozvodakum.
MTS vlastním, vloni jsem měníl řetězovku a nevím co by na tom bylo jako něco extra? Kámoš má Hondu Varadero1000 a a řetězovka toho samého výrobce ho vyšla o 250Kč levněji než mě na MTS , to je balík????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
Tifone píše: MTS vlastním, vloni jsem měníl řetězovku a nevím co by na tom bylo jako něco extra? Kámoš má Hondu Varadero1000 a a řetězovka toho samého výrobce ho vyšla o 250Kč levněji než mě na MTS , to je balík????
Jasně že jo!!!!Když těch sad vymenis za rok deset tak=2500kc.
Ale jediný majitel jediného stroje jich vymění za xlet kolik?

Baldric píše: Omg tohle posrany socialisticky mysleni... Ty snad vis, kolik casu nad tim ten borec stravil? Co ti je do ceny, kterou si mezi sebou dohodli? Jestli ty chces delat za almuznu, tak prosim. Ale nekecej ostatnim do toho, na kolik si ceni svuj cas.
Píše člověk co socialismus zná jen z vyprávění



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
Ivos píše: Jasně že jo!!!!Když těch sad vymenis za rok deset tak=2500kc.
Ale jediný majitel jediného stroje jich vymění za xlet kolik? ?
sem ji měnil po 30tis. km a zadní rozeta by rozhodně dala možná další řetěz,ale nechtěl jsem bejt kolenovrt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
djanus píše: Desmoservis - výměna rozvodů, výměna půlkroužků, seřízení ventilových vůlí, olej + nějaké drobnosti. U 1098 (motor Testastretta evoluzione) se dělá co 24 tisíc km a u lokálního (Ostrava) neautorizovaného servisáka mě vyšel na 11 tisíc včetně repasu Ohlins vidlice a veškerého materiálu. Viz článek výše rozhodně se preventivně nemění vačky - ty moje jsou ve 24 tisíc km jako nové.
Edit: Multistrada 1200 má Testastrettu 11° takže platí viz výše desmoservis co 24 tisíc km vychází kolem 10 tisíc korun s origináními řemeny. V případě druhovýroby i méně. Za 60 tisíc korun je komplet repas motoru (mimo ofic. Ducati servis).
A malý servis=seřízení ventilových vůlí a napnutí řemenů.Je tak???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
Ivos píše: A malý servis=seřízení ventilových vůlí a napnutí řemenů.Je tak???
ne u MTS malej servis jen náplně a vizualní kontrola ...................................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
djanus píše: Desmoservis - výměna rozvodů, výměna půlkroužků, seřízení ventilových vůlí, olej + nějaké drobnosti. U 1098 (motor Testastretta evoluzione) se dělá co 24 tisíc km a u lokálního (Ostrava) neautorizovaného servisáka mě vyšel na 11 tisíc včetně repasu Ohlins vidlice a veškerého materiálu. Viz článek výše rozhodně se preventivně nemění vačky - ty moje jsou ve 24 tisíc km jako nové.
Edit: Multistrada 1200 má Testastrettu 11° takže platí viz výše desmoservis co 24 tisíc km vychází kolem 10 tisíc korun s origináními řemeny. V případě druhovýroby i méně. Za 60 tisíc korun je komplet repas motoru (mimo ofic. Ducati servis).
Kamos teď řeší hypermotard 1100 rok 08 velky servis a řekli mu 18-20 tis v neorigo servisu ale origo dily, tvých 11 včetně tlumiču mě přijde dost málo, jaktoze to ma kamos tak drahé?diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
Tifone píše: MTS vlastním, vloni jsem měníl řetězovku a nevím co by na tom bylo jako něco extra? Kámoš má Hondu Varadero1000 a a řetězovka toho samého výrobce ho vyšla o 250Kč levněji než mě na MTS , to je balík????
na varadero stoji retezova sada 2400kč.
pokud za tuto cenu...tedy za 2650kč umis sehnat komplet retezovou sadu pro multistradu rok 2010, tak te poprosim o odkaz na shop, kde to maji. diky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena servisů
sox píše: čus nevysvětlil by mi někdo co je desmo servis ? a normal u Ducati ? dikes
je malej a velkej servis...
při každým intervalu 12 / 15tkm by se měly/mohly otevřít víka a strčit měrky na vahadla a zjistit vůle - to cca. hodinka dvě.
+ olej, filtr a jiný blbosti...
Taky si nejsem jistej, jestli se při tom pokaždý nedělaj půlkruhy ??? hmmm ?
Na dvounásobku se dělá komplet servis, kdy se naměří vůle - S NOVEJMA PŮLKRUHAMA - a pokud jsou mimo tolerance, zaměňují se podložky.
Tzn. naměřit, zapsat - vačky ven - osadit nový podložky - vačky zpět a modlit se žeš to naměřil dobře. Jinak to děláš znovu.
Měněj se řemeny a dělá se vše z malýho servisu.
Na Testastrettě to bude dnes malej tak za 8tCZKcelkem a velkej i s řemenama tak za 16-18 tCZK
Destroyer dělal evidentně štělování komplet (vyndaný vačky, rozebraný vše okolo) a to myslím, že se vším okolo je solidní cena za 500€.
Naposledy editováno 26.03.2020 17:49:20
ony ty neorigo servisy, zase nemaj často ty udělátka a vychytávky jako origo… a oč maj lepší hodinovku, o to víc těch hodin spálej díky tomu, že to nedělají často
Na komplet rozvody na mý Testastrettě je psanejch 10h práce a je to fakt jako dost práce na ten čas.
Naposledy editováno 26.03.2020 17:52:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cestovní nabo enduro s kardanem Ostatní cestovní | František_ly | 24 | 9.12.2024 v 17:51 FJRPEPA |
Kamarádka na výlet Ostatní cestovní | Osinek | 7 | 15.5.2024 v 09:40 TomasNBK |
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní | greg600 | 10 | 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER |
Točí semi gripy Ostatní cestovní | bommbay | 14 | 4.2.2024 v 19:04 kalous72 |
vyplatí se 125ccm Ostatní cestovní | obcasjuli | 23 | 20.10.2023 v 18:46 dva_hrnce |