Z toho pohledu, že jsem enduro nováček, má smysl nová motorka ? Všude se tu píše, že vždycky radši novou a svým způsobem, je to i mnohem snadnější kup pro mně. Nejsem žádnej mechanik...
Ale očekávám, že moto bude padat. A to asi dost často. Sice budu spíš ten opatrnější jezdec a nebudou to snad nějaký šílený havárie, ale na moto to asi bude dost vidět a tudíž nevim, za kolik to půjde třeba pak střelit dál. To, že si můžu dovolit novou, za cca nyní inzerovaných 230tis je sice fajn, ale nerad bych ji třeba za rok dva prodával za půl, aby ji někdo vůbec chtěl, chápete kam mířím? Není z toho pohledu lepší šáhnout spíš po nečem už “zajetém” ? O moto se mile rád budu starat, jak jen to půjde, co se běžné údržby týče, ale do výměny pístu bych se hned na poprvé asi zbytečně nehrnul a nějaké horší úkony by musel asi už pořešit servis. Technicky si myslím, že bych na to měl, ale zkušenosti 0.
Jaký by byl váš postup v tomto případě ? Jak velký je ze zkušenosti případný cenový propad při prodeji nové ? Stojí provoz starší motorky opravdu tolik, že se to skoro vyrovná nákladům na provoz nové ? Dá se na tyhle motorky vyhandlovat nějaká bezkonkurenční cena, že se všichni hrnou do nových ?
Samozřejmě, že pocit nové (aktuální) motorky je super, to nechme stranou.
Plus taková podotázečka: Jak to děláte, že vám ty stroje nikdo “na cestách” neukradne? Vždyt´ to musí být snadný jak facka, když to nemá ani klíček. Vlastním pouze auto a vozík a dodávka by mi byla jinak k ničemu, navíc čorky se do těch starých pleček asi dostanou i ramínkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
Proto kdybyste kdokoliv narazil na dobrý inzerát nějaké nehistorické EXC, tak šup sem s ním, budu rád Ikdybych si z toho měl nakonec udělat jen obrázek o tom, co jsou férové ceny za jaké stavy, ročníky
2T vs 4T nemám sebemenší srovnání a nabízí se mi akorát počkat na to, až se půjde domluvit s Kuklíkama. Neznám nikoho kdo jezdí, maximálně nějaký sousedovic děti s nějakou muzejní kroskou
Tobě ten 4T vyhovuje především projevem a jízdníma vlastnostma, nebo je v tom servis atd ? Když říkáš, že rozum chce 4T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
primarne mam supermoto a tam je proste idealni vychazet ze 450 krosky. no a pak jsem k tomu pridal motokros a je rozumny mit dve motorky stejny - uz jen protoze mas nahradni sadu kol, vsechny dily jdou vymenit…
Naposledy editováno 02.04.2020 22:10:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prepinani map za jizdy ktm exc 300 KTM EXC 300 | Norous123 | 1 | 16.10.2024 v 13:00 Bugs |
Klouže i nejlepší guma na slizu [1, 2] KTM EXC 300 | EnduroOnRoad | 50 | 16.10.2024 v 10:53 ZdendaZB |
Nastavení volnoběhu keihin pwk 38 KTM EXC 300 | Mates215 | 3 | 10.10.2024 v 13:21 Mates215 |
Hobby Enduro Liberecký kraj KTM EXC 300 | grovestreet | 3 | 6.10.2024 v 11:26 skalákk |
Dotaz na ostré enduro 250/300 2T KTM EXC 300 | Čachota | 13 | 6.10.2024 v 11:12 skalákk |