Téma: Honda CRF 450 R díra v levém krytu klikové skříně
9.4.2020 v 21:52
Ahoj
Měl jsem stržený šroub na pravém krytu skříně své CRF 450 R, ten jsem protáhl závitníkem na větší závit. Bohužel se mi nějakým způsobem povedlo dostat se závitníkem skrz díru pro šroub, viz video:

Hlavní odlomený kus jsem ze skříně vyndal, viz foto:


Předpokládám, že ve skříni v oleji zůstanou nějaké částečky zbylé z řezání závitu. Můj dotaz je, zda z této části skříně jde olej přímo do motoru (k pístu a dalším důležitým věcem, které maže), nebo tam jde až přes filtr. Pokud půjde přes filtr, je dle mého bezpečné to zkusit zkompletovat a jezdit s tím, samozřejmě to bude asi sáknout přes šroub. Pokud ale jde z této části olej přímo „do motoru“, asi by nebylo moudré mu tam poslat ty piliny a kdoví jestli ne ještě nějaký odlomený kousek ze závitu.

Další dotaz je - jak moc je náročné tento kryt sundat, kdybych to chtěl opravit? A jak to opravit, napadl mě nějaký tekutý kov.

Díky za rady a až budete podobně zkoušet řezat závit, opatrně, moc síly jsem nepoužil a vidíte, kde jsem.

Naposledy editováno 09.04.2020 21:54:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450 R díra v levém krytu klikové skříně

15.4.2020 v 20:12 | Nahoru | #1

PETARDAK píše: Embie> Je tam neodborně, vražený hellicoil, ten konec musíš ulomit, je z výroby, načlý a pokud ho neulomíš tak časem upadne sám, do magnetu, jak ti píšu výš...
A jinak jak píše assassin, nic nevař, ani nelep, pod hlavičku šroubu dej tenkou měděnou podložku, nebo jen podmázni silikonem



...ve vší úctě k vám oběma, podložkou pod hlavou šroubu nic nevyřeší, protože mu bude prolínat olej podél závitu mezi víkem motoru a víčkem filtru, kde není žádné těsnění...já bych koukal po jiném víku z mrtvého motoru a pokud by nebylo k sehnání, řešil bych to zalepeným šteftem a kloboukovou matkou...

(reakce na) Honda CRF 450 R díra v levém krytu klikové skříně

16.4.2020 v 06:44 | Nahoru | #2

Filous píše: ...ve vší úctě k vám oběma, podložkou pod hlavou šroubu nic nevyřeší, protože mu bude prolínat olej podél závitu mezi víkem motoru a víčkem filtru, kde není žádné těsnění...já bych koukal po jiném víku z mrtvého motoru a pokud by nebylo k sehnání, řešil bych to zalepeným šteftem a kloboukovou matkou...



Tlak tam není a ten šroub je vysoko nad hladinou oleje... pokud lehce mázne závit silikonem, je to 100%... ta trčící, vysoká, uzavřená matka je schopna při sklouznutí v terénu (což je denní chleba) "zakopnout" o kámen a způsobí násobně větší škody....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 132 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R Anti 2 11.7.2024 v 22:18 Anti
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin


TOPlist