Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
mika77 píše: Ahoj kluci neví někdo prosím jaký je rozdíl u modelu ATAS 2022 oproti modelu 2020? Nikde jsem zatím žádné porovnání neviděl...všiml jsem si jen jiného nápisu a trochu jiné plexi,které mi přijde nižší a nevím jestli by nebylo lepší než to původní ale aby to nebylo na úkor ochrany před větrem a deštěm...děkuji za info. Má smysl měnit 2020 za 2022? Díky za názory...
mrkni sem .. https://www.motorka...46131.html?kid=54108 .. změny jsou kosmetický .. co se barev týče tak původní stříbrnej nosič a doplňky jsou podle mně lepší .. ta černá barva .. nic moc ale je to o vkusu každého soudruha hondisty ..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 7 | 8.10.2024 v 20:07 Rosta75 |
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 24 | 8.10.2024 v 08:59 puffybodie |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 18:33 Zdenekkkkk |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 16:11 Juraj22 |