1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Berete pionýra jako veterána
Kafoholik píše: Pokud se pincek nachází v opravdu originálním stavu, tím myslím opravdu a je v top technickém stavu, a má o původní techničák, třeba že zrušený, dá se ho považovat za veterána.
Tak to nemám veterána. Původní TP mi vzali na úřadě, když vypisovali nový velký TP. Ale malou SPZ jsem je donutil mi nechat - i v TP Knížečku mi dat nechtěli
Koudy01 píše: Tak to nemám veterána. Původní TP mi vzali na úřadě, když vypisovali nový velký TP. Ale malou SPZ jsem je donutil mi nechat - i v TP Knížečku mi dat nechtěli
Tak, to by nevadilo vyloženě, ale samozřejmě originální dokumentace se považuje za historicky hodnotnou součást věci, když existuje.
Naproti tomu, pro registraci na veteránské značky není ani potřeba. Veteránisti si původní dokumenty schraňují, pokud je k vozidlu mají a vystavují veteránské papíry, pokud chtějí i jezdit.
( bývá tam původní razítko z fabriky , podpis, často ručně vyplněné... , záznamy atd. )
Větší část reálných veteránů ale nejezdí do provozu, jsou někde uložené nebo vystavené a na akce se vozí.
Naposledy editováno 29.04.2020 08:26:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | Včera v 08:10 1100Virago |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |