mám trochu problém s výfukem, mám jediný homolaďák s vložkou co se dělá, kterej sice i tak dělá obrovskej kravál ale z hlediska funkce (výkon, průběh) žádnej zázrak, dbkiller ten motor hrozně škrtí a nemá smysl dělat cokoliv jinýho.
Od jistý doby je neschválený zásah do výfuku nebezpečná závada, což je na hlavu a taky jsou za to papíry půl tuším půl roku až rok v čistírně - to je samozřejmě peklo oproti nějaký nezajímavý pokutě.
Občas je vidět článek o nějaký akci na motorkáře, že nahlásili několik desítek závad na tech. stavu, a tohle mě zajímá.
Prosím o info a zkušenosti, pokud vás někde fízli prudili s výfukem a máte nějak "závadný" stroj - tj. rv 2001+, nehomo výfuk nebo vyloženě rouru od kamen, homo výfuk bez killeru, příp. upravený seriový apod. Zejména mě zajímá o co se jednalo, jestli vás táhli na stk, jestli se to předalo do správního, s jakým výsledkem, jestli kvůli takový kravině už někdo opravdu o papíry přišel atd. Jestli to byla vyloženě akce (Buchláky/Dubá....) nebo běžná kontrola, jestli výfuk dělal kravál nebo byl +- v normě a jen to nebylo homologovaný atd.
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
Každopádně to ale je takhle homologovaný se všema certifikacema, takže na fízly bodám i když to dělá kravál. Ale váhám, jestli se do toho hrabat nebo ne. Přijde mi, že motor to hrozně dusí. Chtěl jsem to zkusit úplně bez koncovky když dbkiller nevyndám, ale nevím jestli se tam vypálilo nějaký těsnění či co, ale za boha jsem to nemohl sundat - ani koncovku, ani 2-1 spojku. A to jsem do toho bušil maximum co jsem si dovolil, teplý/studený... asi si to nějak sedlo.