Téma: Tuning jawy 21
ZDar chtěl bych se zeptat na kolik by mě vyšel tuning fihtla když bych chtěl dal ladak od hikonu,hvězdicovou hlavu a sportovní kaburator bring a jiny převody do rychal..na kolik yb to pls orientačně vyšlo a jakej by byl asi vykona max po rovině? *yes* :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning jawy 21
Vaclav DR>mno jasně tak zas do takovejch uprav bych se nechtěl pouštět jen to trochu poladit atp....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning jawy 21
Kafi>Tak si hlavně utěsni kliku(simerinky) válec s blokem,odfrézuj nebo zabruš dosadací plochu hlavy tak o 2-3mm.
Pořádně dotěsni přírubu karburátroru na válec.
Řádně vyčisti tlimič výfuku(ne vykuchat to v žádném případě-začne to jen řvát a ztratíš výkon pozor je to dvoutakt!!)
Vyměň vzduchový filtr a řádně dotěsni na karburátor.
U JAWY 05,20,21 a23A je vždy problém výše uvedených netěsností,které při tak malém objemu motoru jsou hlavní příčinou snížení výkonu stroje.
Ještě k tomu výfuku u dvoutaktů je velmi důležitej odpor výfuku a pokud ho nějak změníš(vykucháním)tak rapidně vždycky snížíš výkon.
Kdysi někdo dělal na Pionýry nehomologovanej výfuk s protikuželem,sám ho dělat je moc zkoušení laborování neúměrné vynaloženému času a konečného výkonu. :( :(
Pořádně dotěsni přírubu karburátroru na válec.
Řádně vyčisti tlimič výfuku(ne vykuchat to v žádném případě-začne to jen řvát a ztratíš výkon pozor je to dvoutakt!!)
Vyměň vzduchový filtr a řádně dotěsni na karburátor.
U JAWY 05,20,21 a23A je vždy problém výše uvedených netěsností,které při tak malém objemu motoru jsou hlavní příčinou snížení výkonu stroje.
Ještě k tomu výfuku u dvoutaktů je velmi důležitej odpor výfuku a pokud ho nějak změníš(vykucháním)tak rapidně vždycky snížíš výkon.
Kdysi někdo dělal na Pionýry nehomologovanej výfuk s protikuželem,sám ho dělat je moc zkoušení laborování neúměrné vynaloženému času a konečného výkonu. :( :(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.