Téma: Opakovaně přidřená klika motoru
1.6.2020 v 23:23
Zdravím,nenapadá vás někoho kde by mohla být chyba?Kámoš po 1000km přidřel kliku i když měl dost oleje a jezdí uplně v klidu.Klika nemá ložiska ,ale je to uložený v šálách.Tak jsme to tedy vyměnili a v pohodě ,ale najel 150km a zase uplně to samé.Je pravda ,že když jsme dávali nové šály do karterů ,tak to tam vůbec nešlo,museli jsme je nalisovat a pak když jsme do nich dali kliku ,tak skoro ani nešla pootočit...potom se nám to trochu podařilo rozhejbat takže klika se pak už točila ,ale řikám si po zahřátí ,když se vše zvýší na objemu ,jestli v tom není ten problém ,jelikož nic jiného nás nějak nenapadá...díky za případné rady ...

1 reakcí na tento příspěvek Opakovaně přidřená klika motoru

2.6.2020 v 15:36 | Nahoru | #1
přidřelo se to po 100 km s novým olejem...asi by to chtělo přeměřit ty kartery...no nevím

(reakce na) Opakovaně přidřená klika motoru

2.6.2020 v 15:41 | Nahoru | #2

kawasaki-man píše: přidřelo se to po 100 km s novým olejem...asi by to chtělo přeměřit ty kartery...no nevím



kluzny loziska by mely mit urcitou definovanou vuli - tzn to ze jste to do sebe nalisovali a pak se to nejak uvolnilo rozhodne neni spravnej postup.

na klice byva znacka a podle te se vybiraji hlavni loziska, byva jich vic - ne jen jedny loziska pro vsechny motory daneho typu.

Naposledy editováno 02.06.2020 15:42:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Aprilia Atlantic 125, Aprilia Atlantic 200, Aprilia ... mates1303 13 23.7.2013 v 18:11 keto


TOPlist