globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobijení
11.6.2020 v 12:56
Všechny zdravím a omlouvám se, že zakládám disuzi na tohle téma a opět u Hondy, vím, co mi většna bude psát, regulátor, ale už jsem podle zdejších diskuzí vyzkoušel asi vše, marně. Na mé VFR 750 klekla baterka, tak nová, po měření jsem odepsal regulátor (do dnes jsme zkoušel už tři a jeden z nich Vape), s novým se to chovalo stejně. Našel jsem upečený konektor od altíku k regulátoru na půli cesty, kabely vyhřáté až k alternátoru, takže pan Mareš mi ho zrepasoval, já dal nové kabely a jsem tam, kde jsem byl. Nastartuji, vše v pořádku, na volnoběh 14,2V, ujedu cca 10 km, změřím a jsem stěží na 13V a čím je vše teplejší, tím víc to klesá, dále se raději neodvážím. Měřil jsem podle návodů všechno možné a všude naměřil to, co bych měl, proto zakládám tohle téme. Nemáte ještě nějaké doporučení co dál a spíš neni tu někdo z Mělnicka, kdo rozumí elektrice a koukl by se na to? Samozřejmě práci a materil bych zaplatil. Myslím, že to vše už je nad mé znalosti a možnosti. kdyby někoho něco napadlo, tak klidně napište sem nebo tady je mail jakubsmucr@seznam.cz.
Předem děuji za jakýkoliv rozumný příspěvěk a pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Dobijení

12.6.2020 v 16:55 | Nahoru | #1
Všem děkuji za rady a příspěvky, ted nějak shrnu, k čemu jsem dnes došel. Dal jsem nový kabel od regulátoru na startovací rele, řekl bych, že to malinko pomohl, má chyba byla, že ten, kterým jsem to nahradil na poprvé měl asi menší průřez, než bylo třeba. Za další jsem zkusil odpojit druhou H4 a blinkry, ale to nemělo žádný vliv, takže počítám, že alternátor bude v pořádku. Bohužel jsem došel k tomu, že ikdyž mám regulátor do 500W a je nový, po 10ti minutách na stojánku se ohřál tak, že na něm pomalu neudržím ruku, takže je to smutné, ale vypadá to, že původní odešel a další dva, které jsem tam zkusil jsou asi také špatné, u té číny, mě to ani nepřekvapuje, ten se upekl možná hned po připojení, ale u tohohle mi to přijde zvláštní. Ted zkusím sehnat někoho, kdo by mi proměřil a zkontroloval regulátor, než začnu hledat dál, aby vše nevypadalo složitě a nakonec to nebyl tipický Hondácký problém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení

12.6.2020 v 17:52 | Nahoru | #2
smuherr> to bud uplne v klidu, regulator se musi ohrat, on totiz promeni energii elektrickou v energii tepelnou. Proto se jmenuje zkratovy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist