globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobijení
11.6.2020 v 12:56
Všechny zdravím a omlouvám se, že zakládám disuzi na tohle téma a opět u Hondy, vím, co mi většna bude psát, regulátor, ale už jsem podle zdejších diskuzí vyzkoušel asi vše, marně. Na mé VFR 750 klekla baterka, tak nová, po měření jsem odepsal regulátor (do dnes jsme zkoušel už tři a jeden z nich Vape), s novým se to chovalo stejně. Našel jsem upečený konektor od altíku k regulátoru na půli cesty, kabely vyhřáté až k alternátoru, takže pan Mareš mi ho zrepasoval, já dal nové kabely a jsem tam, kde jsem byl. Nastartuji, vše v pořádku, na volnoběh 14,2V, ujedu cca 10 km, změřím a jsem stěží na 13V a čím je vše teplejší, tím víc to klesá, dále se raději neodvážím. Měřil jsem podle návodů všechno možné a všude naměřil to, co bych měl, proto zakládám tohle téme. Nemáte ještě nějaké doporučení co dál a spíš neni tu někdo z Mělnicka, kdo rozumí elektrice a koukl by se na to? Samozřejmě práci a materil bych zaplatil. Myslím, že to vše už je nad mé znalosti a možnosti. kdyby někoho něco napadlo, tak klidně napište sem nebo tady je mail jakubsmucr@seznam.cz.
Předem děuji za jakýkoliv rozumný příspěvěk a pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení

12.6.2020 v 20:02 | Nahoru | #1
smuherr> Já mám na Varaderu regler od Vape s kapacitou do 500W a je rozpálený. Takže podle mě je to v pořádku. Jinak si myslím, že ten regler funguje tak, že čím méně spotřebičů máš zapnutých, tím více se musí přebytek vyzkratovat. Z této dedukce mi vychází, že pokud tvůj je vlažný, potom těch přebytků nemáš mnoho. Čili, že altik tak tak stíhá. Jinak těch 13,5V na volnoběh si myslím, že je OK. Ideálně by sice mělo být tak kolem 14V, ale pokud ti to po přidání plynu vyletí výše, tak bych to neřešil.

(reakce na) Dobijení

12.6.2020 v 20:18 | Nahoru | #2
Ondramorava> Ano, to mam ten samý a neni uplně vlažný, na msítě se hřál trošku víc, než by se mi líbilo, ale za jízdy neni jako čína, která byla jak kamna, je to prostě tak normálně teplý, něco mezi tím. Jen když sem tam čtu diskuze, tak lidi píšou, ja je maj vlažné a tak to má být, proto jsem myslel, že se hřeje moc a neni to uplěn v pořádku. 14,2 tam je za studena na volnoběh a při přidání 14,5, ale pak když jsem projel město, kde se vše ohřálo o dost víc, dostal jsem se na tuhle hodnotu cca 13,5 na volnoběh a po lehším přidání 14,2, tam stačí opravdu lehce přidat. Můj odhad je, že po tolika letech a tolika kilometrech můžou bejt už lehce slabší magnety, které když se ohřejí, udělají tohle, ale hlavní je, že nejsem pod 13ti jao předtím.
Všem děkuji a závěr je tedy takový, že by se idiot jako já neměl hrabat do elektriky že byl špatný kabel jsem poznal, ale dal jsem malý průřez kabelu mezi regulátor a start. rele, jak jsem dal silnější, vše funguje takhle, takže převyjení alternátoru bylo zbytečné...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist