Téma: kaluž benzínu pod motorkou
Chlapi prosím o radu.... Poprvé se mi stalo, že jsem dojela na benzínku na rezervu. Teda přesněji, motorka začala cukat pár stovek metrů před benzínkou, tak jsem to stočila ke stojanu a natankovala hned do plna - palivový kohout ve stavu ON. Až po natankování do plna jsem přepla na rezervu, protože to nechtělo naskočit. Chytlo to a na RES jsem dojela do garáže (cca 2 km) a po vypnutí motoru přepla zpátky palivový kohout do polohy ON. Motorka stála cca 14 dní, protože chcalo, byla jsem několikrát v garáži a vše bylo ok. V den 16tý jsem vlezla do garáže a pod motorkou kaluž benzínu - výfuk, svíčky... benzín prostě všude. Koupila jsem repasi na palivový kohout, vše vyměnila a beznín kurde pořád teče dovnitř. Co je špatně?

1 reakcí na tento příspěvek kaluž benzínu pod motorkou

17.6.2020 v 12:38 | Nahoru | #1
FJRPEPA je nejblíže k pravdě ....ten podtlakový kohout bude mít ucpanou dírku na vyrovnání tlaku s atmosferickym tlakem v podtlakové komůrce po vypnutí motoru...pokud je dirka ucpaná, v podtlakové komoře zůstane stále podtlak a ventil je otevřený...oprava je naprosto jednoduchá - demontovat ventil z nadrze, shodit deklik s výstupem na podtlak, sundat membránu a kouknout na tu dírku (je v kovovém plíšku z vnitřní strany toho dekliku s výstupem na podtlak) - pročistit třeba dratkem z drátěného kartáče, nebo nějakým ultratenkym vrtackem (fakt tenkym - není příliš žádoucí díru příliš zvětšovat)..už jsem kvůli tomu kdysi v mašině musel měnit olej ...
Není zač, peníze za opravu mi pošli na můj účet

Naposledy editováno 17.06.2020 12:42:58

(reakce na) kaluž benzínu pod motorkou

19.6.2020 v 13:51 | Nahoru | #2

FJRPEPA je nejblíže k pravdě ....ten podtlakový kohout bude mít ucpanou dírku na vyrovnání tlaku s atmosferickym tlakem v podtlakové komůrce po vypnutí motoru...pokud je dirka ucpaná, v podtlakové komoře zůstane stále podtlak a ventil je otevřený...oprava je naprosto jednoduchá - demontovat ventil z nadrze, shodit deklik s výstupem na podtlak, sundat membránu a kouknout na tu dírku (je v kovovém plíšku z vnitřní strany toho dekliku s výstupem na podtlak) - pročistit třeba dratkem z drátěného kartáče, nebo nějakým ultratenkym vrtackem (fakt tenkym - není příliš žádoucí díru příliš zvětšovat)..už jsem kvůli tomu kdysi v mašině musel měnit olej ... Není zač, peníze za opravu mi pošli na můj účet



2stroke> tak je to přesně jak říkáš, problém s tlakem... akorát s tím rozdílem, že je to neopravitelné a musím koupit nový palivový kohout... Ten starý už zkrátka dosloužil definitivně. A můj tlak se taky docela zvedl, když jsem viděla tu cenu Každopádně pro ten skvělý pocit opětovné jízdy mi to stojí i za tu cenu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10417 13.10.2024 v 19:34 badyXV
Olej ve vzduchovým filtru a ztráta ... Yamaha XV 125 Virago Honza_JB 2 28.9.2024 v 17:32 ja1
Nová spojka zabírá až na konci Yamaha XV 125 Virago Jirka98 11 7.8.2024 v 22:59 Kohlstein
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 16 19.7.2024 v 13:04 staroch30
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM


TOPlist