Lam.> Já jsem ještě na moderní motorce nejel (nejmodernější cbf125 z 2011) a s tuhostí USD nemám zkušenosti. Jen dotaz, není to na škodu mít brutálně tuhé vidlice? Bohužel jsem nedobrzdil na jawě za autem v rumunsku (autu nemělo ani šrám). Byl to náraz z asi 20km/h a bohužel se zkřivily vidlice (dojel jsem těch 1500km dom vcelku pohodě). Teď jsem vidlice narovnal a světe div se, nic jiného poškozeného není, ani kolo, brýle, rám, ložiska v krku, prostě nic. Napadlo mě, nefungovaly ty vidle jako deformační zóna? Že pohltily energii, kterou by jinak pohltil rám, kolo, ložiska atd. Vidle jsem opravil za 1000kč (jsou to vydřené, asi 10x rovnané staré kurvy, ale olej z nich neteče a tlumí to, tak proč to měnit?).