prosím o pomoc s řešením záhady.
Už delší dobu se potýkám s nedostatečným brzdným výkonem na své CRF450. Motorka je osazena dvoupístkovým plovoucím brzdičem Nissin a plovoucím kotoučem.
Po zničení destiček z důvodu zamaštění olejem z vidlice jsem destičky vyměnil za nové. Brzdný výkon byl prakticky nulový. Přesto, že si neměly šanci ještě sednout na kotouč, kdy i tak brzdí alespoň nějak, nebrzdily vůbec.
Po vizuální prohlídce jsem odhalil následující: Kotouč je výrazně víc sjetý na vnějším obvodu, než na vnitřním. I přez to destičky brzdily jen po vnější polovině brzdné plochy(viz foto).
Navzdory všem možným způsobům nepravidelného opotřebení destiček na dvoupístkových plovoucích kotoučích, nota bene na starších motorkách, byl tento víc než neobvyklý.
Je možné, že by by brzdič ,,rozevřený´´, tedy deformovaný působením nadměrné síly?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nerovnoměrné opotřebení brzdového kotouče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 132 | 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB |
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R | Anti | 2 | 11.7.2024 v 22:18 Anti |
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R | Dzony321 | 14 | 25.3.2024 v 18:17 krokoš |
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R | Hrobnik2005 | 6 | 22.2.2024 v 15:00 assassin |