vím, že už se to tu v minulosti diskutovalo, ....
chci preventivně vyměnit regulátor dobíjení na Hondu VFR 800 FI, rok 2000
Pročetl jsem stránky ignitech.cz mají tam i návod na proměření alternátoru
Co jsem se dočetl v návodu na proměření alternátoru, tak se jedná jen o 5 drátů.
Já mám ve VFR celkem 8 drátů (3 konektor a 5 konektor )
3x žlutý drát
2x zelený, 2x červená/bílá, 1x černý drát
Originální číslo Honda je SH579C-12
Nekupoval někdo aktuálně regulátor do VFR 800?
Nerad bych koupil něco co nebude fungovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
kerut píše: tak jasne ze by bylo efektivnejsi to spinat nez zkratovat, ALE potrebujes prvky co zvladnou treba 200V protoze po rozpojeni cvky tam vyleti spicka jak krava.. na zkratovani ti staci nizsi napeti prtoze je tam bud cca 15V (a tece proud) nebo zkrat (a tece jeste vetsi proud)...
jinak kndik je nesmysl, misto kondiku tam uz je baterka, usmernovat nejdriv je taky pitomost, lepsi pracovat ve stridavem a usmernovat az vystup,.. tech mznosti a konstrukci by bylo spousta ale klasika shunt je nejlevnejsi a nejjednodusi.. akorat prste mari par set W coz u 50kW motorky (krom teda tepla neb spalenyho reglu) nepoznas..
mam vymyslenej 1F switch pro CBF, uvidme jak bude behat, ale ta ma jeden pol trvale uzemenej... takze v plnejch 3F by to bylo 6x komplikovanejsi..
BTW jinak v ramci hesla "v jednduchsti je genialita" by bohate stacilo vypinat na par minut jednu fazi (a nebo klidne i vsechny tri) jet treba 2min z baterky a pri nejakem napeti a s tresholdem ji zase pripinat.. zejo, ale kdyz to vybijeni bude prilis hluboky (a na "maly olovoů bude tech 10-15A spotreby za jizdy hodne) tak zas bude driv oschazet baterka.. s lithiem by tohle makalo spolehlive, to da tech 10-15A relativne v pohode..
Když se to nejdřív usměrní a ukondíkuje, za to dá ten pwm stabilizátor a za něj baterka, tak na tom prvním kondíku ani na diodách se nenaindukuje 200V. Pokud bude trvalý odběr zapalování a vstřikování, lépe ještě světlo zapojit na trvalo, tak ten pwm to při regulaci odpojí na několik nanose kund, to ten kondík udrží. Samozřejmě muselo by se vyzkoušet, kolik tam reálně bude a dá se tam na ten začátek dát pro jistotu diak nebo tyristor.
Kdybyse regulovalo to střídavé, jak navrhuješ, třeba tyristorem, pak by opravdu byl problém s indukováním vyššího napětí, tohle je lepší. A pwm regulátor dc-dc seženeš na ali za pár dolarů a fungujou celkem spolehlivě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
E: resim tu ten m. spektrak, a koukam do tech frekvencnich prizpusobovatek tyvole jak Venca Hudecek na danskej trubkomobil.. akorat aircondition tam neni
Naposledy editováno 04.01.2021 13:57:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |