Téma: Nakup baterie po prvnim unoru 2021
 
29.1.2021 v 18:40
Vedeli jste, ze si po 1.2.2021 nekoupite nenalitou kyselinovou baterii? Duvod je rozhodnuti posrancu europyjske unie o:
Zpřístupnění, dovoz, držení a použití prekurzorů výbušnin.

Na základě nařízení EP, rady EU, a připravovaného zákona parlamentu ČR (v legislativní procesu), je zakázáno dodávat tzv. prekurzory výbušnin spotřebitelům z řad široké veřejnosti. Např. kyselina sírová (akumulátorová), vyšší koncentrace než 15%.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021

3.2.2021 v 21:16 | Nahoru | #1
assassin> Hlásím se jako testovací králík na příští sezónu. Tady máš údaje ze servisního manuálu:
startér: Spotřeba proudu bez zatížení max. 70 A, 5.5 V při 4.300 ot/min.,

dynano s regulátorem: 6 - 8 V při 40 A, přerušení okruhu při 7.2 až 7.41 V,
výstupní výkon dynama:
8 A a 7,6V při 955 ot/min.
40 A a 7.6 V při 1460 ot/min.

předepsaný akumulátor:
116 Ah, 6 V (s tím to ale moc netočí, ze současné nabídky se používá těch 150 Ah z Avie nebo 120 Ah tahané z USA. Klasika 77 Ah z Trabanta se nechytá vůbec).

Kerut nám to když tak přeloží do normální řeči.

Naposledy editováno 03.02.2021 21:20:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021

3.2.2021 v 22:35 | Nahoru | #2

vilemx píše: Kerut nám to když tak přeloží do normální řeči.



patláma patláma, paprťála, žbrdluch ..no vezm si to určitě hodně, 180A měřák bych neriskoval.. 800A je teda už strašně moc (nečetl jsem zatím minulou stranu, jen zmínku zde), ...ale třeba >300A ve špičce si to vzít jako může, pri treba 4,5V (olovo bude mit pokles velkej) bych se třeba 1,5kW na protoceni nedivil..

jinak zjistit by to šlo na úbytku na drátech, pokud se změří průměr a délka

Assa> test i rerklamu v jednom dělám to přesně tak s efektama a zesíkama.. daruju bratrtovy, ten to protahne zkušebnama kamarádu..

Naposledy editováno 03.02.2021 22:36:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakup baterie po prvnim unoru 2021

4.2.2021 v 14:37 | Nahoru | #3
vilemx> Kdysi za komoušů jsme se sousedem stavěli zahradní traktůrky a používali do nich motor z trabanta. Normálně jsme použili baterii na 12 voltů, šestivoltovej starter točil o stošest a hlavně, protože Němci měli vinutí dost předimenzovaný starter vydržel a fungovalo to léta, každodenně v provozu, Akorát se nabastlil 12V alternátor a regulátor. v autě by jsi ještě musel vyměnit přerušovač a žárovky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist