Naposledy editováno 24.02.2021 10:29:27
2 reakcí na tento příspěvek Spínač stojanu
A většinou je spínač zapojený tak, že je při stojenu sklopeném dole rozpojený. Je to proto, aby blokování fungovalo i při závadě spínače - pak se to chová jako by byl stojan dole i když je zaklopený pro jízdu. Takže pro vyřazení (obejití) spínače je nutné kontakty zkratovat, ne rozpojit.
1100Virago píše: Ano - pokud je zařazená jakákoli rychlost a sklopíš stojan, mělo by to vypnout motor.
A většinou je spínač zapojený tak, že je při stojenu sklopeném dole rozpojený. Je to proto, aby blokování fungovalo i při závadě spínače - pak se to chová jako by byl stojan dole i když je zaklopený pro jízdu. Takže pro vyřazení (obejití) spínače je nutné kontakty zkratovat, ne rozpojit.
Pokud nemáš MV, tam je to naopak
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 3 | 14.6.2024 v 17:54 Kral111 |
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |