našel by se tu současný nebo bývalý majitel některého z níže vypsaných strojů co by byl ochotný se podělit o zkušenosti?
Snažím se vybrat pohodlný nadlitrový Cruiser pro pohodové cestování ve dvou a snažím se pro volbu kompromisu (power cruisery jako VTX1800, VN2000 ap. mi ani nenabízejte, ne že by se mi nelíbily, ale je to už zbytečně moc a taky mimo rozpočet, navíc to nebude moje jediná motorka a opravdu mi stačí nějaký slušný kompromis v podobě spolehlivého a trošku silnějšího cuiseru s pověstí držáka). Konkrétně vybírám mezi:
1. Honda VTX 1300
2. Yamaha XVS 1300 Midnight Star
3. Yamaha XV 1600 WildStar
4. Kawasaki VN900 Classic (z podlitrů se mi zamlouvá nejvíce jak rozměry, tak pohon řemenem + vstřikování). Pokud má někdo zkušenosti s jízdou ve dvou ať napíše jak se s tím jezdilo...
Co je pravdy na tom , že VTX1300 má problematický karburátor (údajně se dlouho zahřívá a trvá déle než se ustálí pravidelný chod motoru)?
- Je ten jeden kotouč na předku opravdu takovej průser?
- Pak snad podvozek se má dostávat relativně brzo na dorazy (hlavně na předku). Naopak kardan má být naprosto bezproblémový a bezúdržbový, dostatečně dimenzovaný a spolehlivý...
Taky trošku tápu ve všech těch typových označeních a rozdílech mezi nimi , je tu VTX1300C, 1300R, 1300S a nikde jsem se o všech odlišnostech mezi jednotolivými modely nic nedočetl, ani žádný test či recenzi sem nenašel...
U Yamahy 1300 A Midnight Star se mi zamlouvá řemen a že to má jako jediný stroj bezúdržbovou stříkačku což vidím jako velké +, ovšem ze všech vypsaných se mi líbí nejméně, zdá se mi to trošku už jako takový kočkopes...
Wildstar by se mi líbil hlavně díky řemenu a vzduchem chlazenýmu motoru, ale údajně jsou tam nějaké problémy z výroby ohledně převodovky (měla na to být kdysi svolávačka a údajně to má mít snad už většina strojů pořešeno, poznat by se to mělo údajně díky doklepnuté hvězdičce na konci VIN-ka???) a problémy s přehřívajícím se zadním válcem, navíc se mi to zdá už zbytečně těžká váha a v cenové relaci co chci investovat 130-150tis jsou to už dost starší kousky s celkem velkým nájezdem... Jednoho jsem měl možnost projet, ale byl to dost zanedbanej kousek co skoro nebrzdil...
Uvažoval jsem i nad Dragstarem 1100 ale to už se mi zdá slabý a navíc problematická volnoběžka a problematický ne moc povedený kardan... Taky koncepčně se jedná už o starší stroj.
Hodně by se mi líbila např. Yamaha 1700 Warrior , ale to už je dost do sportovna, bez pohodlí pro spolujezdce a nám se chce spíše bublat krajinou, s tím, že to člověk samozřejmě občas protáhne, aby to nezlenivělo a taky je občas třeba razantně předjet, že...
Neni zas až tak moc z čeho vybírat, uvítal bych osobní zkušenosti a postřehy, nebo pokud by měl někdo zkušenosti s vícero z těchto strojů a mohl porovnat, bylo by to super Nebo i doporučil něco jiného.
Vzhledem k nastalé situaci díky koronaviru a nemožnosti cestovat mezi okresy, jsem zatím nucen si zjistit tu teoretickou část a zaměřit se na nějaký stroj a ten si pak dojet osahat, až to bude možné. Profily konkrétních strojů tady na motorkářích mám nastudovaný i dost podobných témat jsem tu pročetl.
Díky
edit: dodatečně jsem vložil anketu i pro VN900 Classic, sic je to podlitr, líbí se mi že má řemen a vtsřikování. Rozměrově mi nepřijde nějak menší, oproti nadlitrům a pohodlí pro spolujezdce bude asi srovnatelné.
Naposledy editováno 28.02.2021 15:10:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper / Cruiser nadlitr pro dva - co vybrat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Legalizace osvětlení DOT, obrysovka... [1, 2] Honda VTX 1300 | Gad | 39 | 17.10.2024 v 23:16 hagrid.hagrid |
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |