Téma: nad 8tisic netahne Z750
2.4.2021 v 12:02
Zdravim panove obracim se na Vas s dotazem spise prosbou,vyse nadepsany zed /2009,56 tisic najeto) uz zlobil na konci sezony,ze nad osm tisic nechtel jit vice vytocit a akcelerovat kdyz to zkusim i na miste tak tak to vyleti do omezovace ale okolo osmi tisic to mirne zpomali pak se to prehoupne a jde to po omezovac,vymenil jsem dnes svicky po nejakych 20 tis....problem pretrvava,vytahl jsem cerpadlo ze ho vycistim ale nejak rozebrat neslo ,nic mene v nadrzi normalne vrci,starty ok teply studeny,dival jsem se na vyfuk priveru chodi,delalo to i kdyz jsem odpojil priveru jakoze lanka,beze zmen,podival jsem se samo na filtr nevim kdy jsem ho menil asi loni ,profouknul ho byl relativne cisty,v airboxu je trosku mastne spis od mlhy,u nekterych sem videl kaluze oleje,olej nezere voda se neztraci,nikde nic nemlati ma to myslim dobry chod motoru,uzu si nepamatuji kdy to presne zacalo ale udelalo mi to ke konci lonske sezony parkrat ale ne pokazde,ted uz to dela furt,poradi nekdo,setkal se z tim nekdo nebo nekde? svicky jsem dal ty co predchozi ngk cr9ek diky
tps senzor? wtf? to je neco ohledne tlaku nebo podtlaku, este me napadla udelat podtlaky ja je za 25 tisic nedelal jeste a myslim ze by to chtelo,mam hodne dilu s motoru navic,komplet striky i sani atd,rikal jsem si prehodit zapalovaci civky mam je navic,asi budu resit pokus omyl, nesetkal jsem se s takovou zavadou ani u auta takze jsem docela v haji a ic ne nenapada
1 reakcí na tento příspěvek nad 8tisic netahne Z750
Tohle same jsem resil na Z750 r.v.07 byl k.o. motorek sekundarnich klapek. Jeste koukni zda je spravne nastavene TPS a SACV.
StiefTomas> jejda ty na me jdes nazvy,jsem sice mechos udrzbar ale tyto zratky jsou mi cizi...tps mas na mysli podtlaky seridit? jinak komplet vstriky i priruby mam navic z motorky co mela cca 20 tisic najeto,asi bude potreba diagnostika co?
2 reakcí na tento příspěvek nad 8tisic netahne Z750
zdravim chlapi ,tak pravdepodobne problem vyresen,po ruznych pataliich prehozeni difuzoru vstriku cidel a picovin problem byl porad,prestal jsem let vervu a aditiv zacal jsem let normalni 95 z eurooilky a motorka tahne az do omezovace,takze za me verva 100 ani do sekacky
Tak od té doby co je Benzina Orlen, už Vervě taky moc nevěřím. Ale tohle je trošku silný šálek, stříkačka by si s tím měla bez problémů poradit. Tankuju všude, občas aditivuju VIFem a nikdy sem neměl problém s palivem, a to každý rok vyjíždím starý benzín po zimě.
kamaraddonepohody píše: zdravim chlapi ,tak pravdepodobne problem vyresen,po ruznych pataliich prehozeni difuzoru vstriku cidel a picovin problem byl porad,prestal jsem let vervu a aditiv zacal jsem let normalni 95 z eurooilky a motorka tahne az do omezovace,takze za me verva 100 ani do sekacky
Chápu to dobře, že si dával do vervy jestě VIF?

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlavní pojistka kawasaki Z750 2008 Kawasaki Z 750 | Mikxxxl | 3 | 13.4.2025 v 15:13 Seifi666 |
Sháním Kawasaki Z750/Z800 (35 kW) –... Kawasaki Z 750, Kawasaki Z800 | kprinke | 9 | 1.3.2025 v 19:04 Fueltank |
Sháním Kawasaki Z750/Z800 (35 kW) –... Kawasaki Z 750, Kawasaki Z800 | kprinke | 1 | 23.2.2025 v 18:01 Gahan37 |
Kryt zapalování Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R | Jusef | 16 | 23.7.2024 v 22:08 JMan |
Start Kawasaki Z 750 | Jusef | 3 | 26.6.2024 v 08:54 ..Roko.. |