2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
Metric píše: Medved> Úúú, ložisko, to je veľká položka. A ako často musíš meniť dvojhmotu a lamely? Asi ťažko častejšie než olej...
Jen pro zajímavost, dělal jsem nedávno motor BMW, co měl najeto čtvrt mega: Pístní kroužky (nepovedené už z výroby), podpálené ventily (kvůli karbonu z vysoké spotřeby oleje), spojka (sjetá lamela).
Dvouhmota ještě původní z výroby byla zcela v pořádku, bez vůlí a vytahaných pružin (rozsah otočení v limitu). A to to auto parkuji vždy s kvaltem, protože účinek ruční brzdy je u toho modelu prostě minimální, a to jsem tu brzdu i měnil. Ve větším sklonu to auto neudrží. (Kdo vymyslel malou bubnovou brzdu uvnitř brzdového kotouče?!)
Dvouhmotu zabije hrubý chod motoru - typicky čtyřválcový diesel a také podtáčení motoru, ne parkování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
Metric píše: Medved> Úúú, ložisko, to je veľká položka. A ako často musíš meniť dvojhmotu a lamely? Asi ťažko častejšie než olej...
Chces srovnavat slozitost vymeny oleje v automatu (vcetne dalsich veci podle typu prevodovky) s vymenou treba toho blbeho loziska (nemluvim o lamele anebo dvouhmote, ktera bezne odchazi pri mestskem provozu 4v dieslu v min nez 100kkm)? Tusis, po kolika kkm se ten olej v automatu meni? Delas si prdel, nebo patris k tem odbornikum z leknuti, s plnou hubou radobyodbornych kecu, kteri potrebuji youtube video na vymenu vzduchoveho filtru?