1 reakcí na tento příspěvek Dělali jste řidičák na motorku podle nových pravidel
Osobne si myslim, ze pro nekoho, kdo na motorce jeste nesedel, je to teda dost tezky. Sice te nikdo nespis nebude merit radarem ci hlidat, jestli jsi pri osmicce nekde o kousek nevyjel mimo obrys, ale zas ti komisari maji trochu v oku, jestli tu techniku davas, nebo ne.
Na rychlej slalom a vyhybny manevr me poslal 2x, mozna i 3x, protoze se mu zdalo, ze jedu pomalu.
Osobne bych doporucil si sehnat kamose, ktery ma nejaky vrak nebo aspon neco s padakama a jit trenovat. Kdyz uz mas par desitek tisic odjezdeno, tak zacnes byt na motorce jisty a uz tyhle prostocviky zvladnes ve vetsi pohode, ale pravda je takova, ze ti, kdo ma ji ridicak podle starych zkousek a dneska rikaji, jaka to je pohoda, ze to musi dat kazdy, tak by to nejspis nezvladli.
Jizdy samotne jsou vetsinou tezce v pohode (pokud uz mas ridicak na neco a nejsi v provozu totalni novacek), ale ta technicka stranka je docela tezka. Pokud uz ridicak mas a v provozu jsi v pohode, tak bych uprime rekl instruktorovi, ze jizdy davas, ale necitis se na tu technickou cast a vic bych treboval na technickou cast. Blby je, ze ti treba instruktor nerekne, jak zachazet s telem, prestoze to hraje v te technicke casti obrovskou roli. Pokud nevis, co mas s telem delat, tak se u toho nejspis zapotis.
Jestli cekas, ze te utesime, ze to je macek, tak te musim zklamat. Fakt to neni jednoduchy.
A k těm osmičkám. Oni ty pravidla pokud se nepletu v pár věcech rozvolnili, takže předním kolem se smí čára na širší straně virtuálního obdélníku přejet zcela v pohodě. Pak už je to jen o tom si dobře najet a není to zas takový problém udělat