.
.
.
.
.
Zdarec
Docela jsem se vypsal, tak snad to nebude odstrašovat.
Karburátor 2924SBDb - přesně ten kterej tam má být
Zapalováním mám VAPE 12V
Neustále mě sužuje blbé dávkování benzínu do motoru - nejvíc je to znát když se musí zastavit v kopci. Průběh je takový, že se na 1 rozjedu dobře cca 20 km/h poté až to víc nejde vytočit dávám za 2 a v tu chvíli se děje věc která mě vyloženě sere protože vím, že ten motor by měl síly to vyjet po zadním za 2 kdybyby se dokázal přehoupnout přes otáčky při přeřazení, ale to se neděje - motor se ani neprojevuje jako třeba fichtl, že by pomalu zkomíral, ale jen si tak blbě drkotá a ani nemá snahu zrychlovat v tu jednu chvíli.. když se přes to nižší otáčkové pásmo dokážu popostrčit, tak to zase jede, tak jak by mělo. Sice to zní jako definice dvoutaktu, ale jak říkám fichtl takový věci nedělá.
V tuhle chvíli tam mám na test 94 trysku což je trochu overkill (origo měla být 88) - to jde znát hlavně na spotřebě 7.5l/100km, ale spotřeba by nebyl až takovej problém je to dvoutakt no... také se to projevuje neskutečným hulením při zátěži a vysokých otáčkách na 4 do mírného kopce. Také zachcaným výfukem. Svíčka velmi tmavě cihlová (po ujetí 45km). Za tepla se blbě startuje -stylem, že při nakopávání s plným plynem to má velkej problém se vytočit a když se zadaří, tak jde dým, ale už volnoběh víceméně drží. - PROSTĚ BOHATÉ AŽ MOC a to mám jehlu momentálně na druhém shora.
Test s novou svíčkou a ujetí "aspoň 500 metrů" na plnej plyn s tím, že jedu aspoň 2km mi nic nesignalizuje- svíčka neutále takhle čistá.
Ovšem jak teda mám zjistit jestli nemám malou trysku? Teoreticky kdybych tam dal 91 nebo tu seriovou 88, tak to bude cihlové v průměrném režimu, to už vím, ale kdybych jel delší rovinku na plnej s tím, že test svíčky na plnej ukazoval- že je to chudé- když se ani nezměnila barva svíčky, tak bych mohl přizadřít?
Nevím jestli mám nějakou zkreslenou představu o tom jak dobře vyladěný sériový veterán má jet, ale tohle se mi moc nezdá
Naposledy editováno 04.02.2024 19:37:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 | Hovořak1 | 3 | 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1 |
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 | RockNRolenc | 11 | 21.9.2022 v 17:47 VGT |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |