Téma: Vstřikování a rezerva
29.4.2021 v 09:57
Zdravím, mám na zkušenější dotaz.
U kamarádovy motorky (xt660r) jsem narazil na problém - rozsvítí se hladové oko rezervy a po pár kilometrech začíná motorka cukat jako by docházel benzín.
Problém je v tom, že nádrž má 15 litrů a rezerva má být 2,5 litru - dotankování do plné je ale jen kolem 12 litrů - tj. jakoby to nevyjelo rezervu a to je mi divné - u kohoutů (norm/pri) a karburátorů bych věděl, ale u vstřikování kdy je čerpadlo uvnitř nádrže a sací filtr je u dna a tedy tam není nic jako rezerva - jen čidlo výšky hladiny.
Nesetkal se s tím někdo a kde by mohl bát problém? saje to jinudy? někde netěsnost co se projeví až není zalitá benzínem?
Díky za rady či nasměrování
U kamarádovy motorky (xt660r) jsem narazil na problém - rozsvítí se hladové oko rezervy a po pár kilometrech začíná motorka cukat jako by docházel benzín.
Problém je v tom, že nádrž má 15 litrů a rezerva má být 2,5 litru - dotankování do plné je ale jen kolem 12 litrů - tj. jakoby to nevyjelo rezervu a to je mi divné - u kohoutů (norm/pri) a karburátorů bych věděl, ale u vstřikování kdy je čerpadlo uvnitř nádrže a sací filtr je u dna a tedy tam není nic jako rezerva - jen čidlo výšky hladiny.
Nesetkal se s tím někdo a kde by mohl bát problém? saje to jinudy? někde netěsnost co se projeví až není zalitá benzínem?
Díky za rady či nasměrování
1 reakcí na tento příspěvek Vstřikování a rezerva
něco podobného řešil známý - bylo vyndáno čerpadlo a teklo samospádem. čtvrtka nádrže nešla vyjet.
edit: píšeš, že čerpadlo tam je...pak jen zkontrolovat jeho funkci
Naposledy editováno 29.04.2021 11:43:18
edit: píšeš, že čerpadlo tam je...pak jen zkontrolovat jeho funkci
Naposledy editováno 29.04.2021 11:43:18
mariano> tohle ale nema podavaci cerpadlo a karbce… to je Fi ne?
me zacne motorka s malem paliva taky blbnout, nikdy jsem nevyjel udavanych 17litru. cerpadlo prestane spravne fungovat pokud klesne hladina, nenasel jsem logicke oduvodneni, vzduch by si tou dobou cucnout jeste nemelo , ale mensi hydrostatickej tlak muze zpusobit ze ten filtr na sani uz je moc velka restrikce…
mam tam uz druhe cerpadlo a na obe to delalo stejne. Cukat to zacne az kdyz je tam opravdu malo benzinu (30+km od blikani kontrolky dam), ale chcipa to pri prudkejch brzdach na semaforu.
me zacne motorka s malem paliva taky blbnout, nikdy jsem nevyjel udavanych 17litru. cerpadlo prestane spravne fungovat pokud klesne hladina, nenasel jsem logicke oduvodneni, vzduch by si tou dobou cucnout jeste nemelo , ale mensi hydrostatickej tlak muze zpusobit ze ten filtr na sani uz je moc velka restrikce…
mam tam uz druhe cerpadlo a na obe to delalo stejne. Cukat to zacne az kdyz je tam opravdu malo benzinu (30+km od blikani kontrolky dam), ale chcipa to pri prudkejch brzdach na semaforu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 | Manhart | 21 | 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein |
Dají se použít kola z xt 660x na xt... Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 R | diskoun-1 | 16 | 18.6.2024 v 13:15 davidas |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |