Rád bych si pořídil něco jako Scramblera nebo Bonnyho od Triumphu a pořád mám problém s dušovýma kolama, ale samozřejmě se nechci vzdát drátěných kol Na lehkým enduru v pohodě, tam je reálné defekt řešit (pro někoho zdržení na 15min, pro mě nejmíň na hodinu), ale u 200kg motorky nebo 300kg choppera to prostě znamená konec projížďky a shánění kámoše nebo odtahovky. A ta představa se mi tuze nelíbí. Navíc je to bez haltru, takže i nouzový dojezd je mimo.
Jak se vám to v reálu děje často?
Dík
PS: Většina těch motorek nemá ráfek připravený pro úpravu na bezduše a kupovat Kinea za 40tis se mi nechce. Kam a proč je vhodnější TT/TL a jaké mají výhody, prosím neřešme, o to tu nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak cestou často pícháte
husq701 píše: ....prijde mi ze hledas problem kde neni. ta sance ze to bude problem je podobna jako vyhrat ve sportce....
Ale na tomhle je přece postaven nejen celý "moto adventure" byznys - preventivně řešit i teoretické problémy a nástrahy. Být vybaven na každou událost, která by se mohla stát. Někdo se z toho vyléčí po první dovče, na kterou zbytečně vezl půlku Dekáče, Hobby marketu a Touratechu, jiný v té paranoidní představě jezdí léta a další na to prdí od začátku.
Šance, že mi selže podomácku překopané původně dušové kolo na bezdušák, je podle mého názoru vyšší, než že dojde k okamžitému úniku vzduchu z duše. Ale to je každého boj o tu svoji ještě přijatelnou míru rizika.
Naposledy editováno 29.07.2021 11:53:15
vilemx píše: Ale na tomhle je přece postaven nejen celý "moto adventure" byznys - preventivně řešit i teoretické problémy a nástrahy. Být vybaven na každou událost, která by se mohla stát. Někdo se z toho vyléčí po první dovče, na kterou zbytečně vezl půlku Dekáče, Hobby marketu a Touratechu, jiný v té paranoidní představě jezdí léta a další na to prdí od začátku.
Šance, že mi selže podomácku překopané původně dušové kolo na bezdušák, je podle mého názoru vyšší, než že dojde k okamžitému úniku vzduchu z duše. Ale to je každého boj o tu svoji ještě přijatelnou míru rizika.
stejne tak motorku muze znepojizdnit dalsich asi 100 veci a najizdet do kazdy zatacky s pocitem, ted to prijde, ten to praskne a jdu k zemi....
dratovy bezdusovy kola stojej mozna 40, ale to je cca 1 vejplata. tak co resit? to je jako sotva jeden tejden dovoleny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 138 | 10.8.2024 v 19:30 kratkej01 |
Triumph scrambler a výfuk Arrow Triumph Scrambler | Hawa | 1 | 8.2.2024 v 13:23 Animals21 |
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... | vyletnik | 66 | 11.6.2023 v 16:49 jindr |
Triumph nahrání nového mapy Triumph Scrambler | BUDVAREKCBR | 2 | 27.5.2023 v 06:04 BUDVAREKCBR |
Triumph scrambler 35kw Triumph Scrambler | Mateskkkk | 8 | 7.4.2023 v 14:06 2stroke |