Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.
Verze s DCT lze "nachipovat" více.
Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/
Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/
Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
DZARDINO píše: Ohledně DCT, byla i v Crosstourerovi, tam je vyšší výkon......ale je možné, že to tak být nemusí a že manual na tom bude stejně. Jinak DCT má jinak převody....
Jinak když víš že to otevřít lze a k diskuzi aby bylo vidět o co ZHRUBA jde dáš odkaz, tak v tom nevidím problém.
Hele, DCT je i v NC-čku, to má výkon i krouťák poloviční. Co myslíš. Je DCT převodovka z NC-čka stejná jako DCT v CRF a DCT ve VFR? Tipuji, a rychlý náhled na mikrofiše CRF a VFR ukazují, že v motorech je použitý stejný konstrukční princip i obchodní název, ale o identickém provedení (byť jen s jinými počty zubů) to fakt asi nebude. I proto mi nějak nesedí tvá konstrukce, že CRF má DCT z VFR, proto může mít větší krouťák, než manuál. Hnidopich by se zeptal, když už podle tebe CRF z VFR převzalo DCT, proč nepřevzalo i manuál? Ušetřili by ještě víc.
Pokud bys už při prvních reakcích napsal, že ten web nějak smrdí, proč ne. Pokud ale začneš kopat kolem sebe, abys jako nebyl za blbce, že jsi postnul nesmysl, tak se v tom jen dál válíš.
Naposledy editováno 14.09.2021 09:42:24
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
vilemx píše: Hele, DCT je i v NC-čku, to má výkon i krouťák poloviční. Co myslíš. Je DCT převodovka z NC-čka stejná jako DCT v CRF a DCT ve VFR? Tipuji, a rychlý náhled na mikrofiše CRF a VFR ukazují, že v motorech je použitý stejný konstrukční princip i obchodní název, ale o identickém provedení (byť jen s jinými počty zubů) to fakt asi nebude.
Pokud bys už při prvních reakcích napsal, že ten web nějak smrdí, proč ne. Pokud ale začneš kopat kolem sebe, abys jako nebyl za blbce, že jsi postnul nesmysl, tak se v tom jen dál válíš.
Za blbce jseš tady ty, když nevíš, že různé převodovky, mají různé možnosti ohledně krouticího momentu. To už neokecáš.....na druhou stranu, jsi se posunul, dneska ses to dozvěděl.
vilemx píše: V čem se liší motor a příslušenství u verze s DCT versus se standardní převodovkou, že DCT jde údajně vyladit až na 98 kW / 137 Nm, ale manuál jen na 83 kW / 118 Nm??? Mám za to, že je na motorkách vše stejné a rozdíl je jen v generátoru náhodných čísel použitých při tvorbě webových stánek....
Naposledy editováno 14.09.2021 09:49:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 7 | 8.10.2024 v 20:07 Rosta75 |
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 24 | 8.10.2024 v 08:59 puffybodie |
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 18:33 Zdenekkkkk |