V servise se vyjádřili, že by se mohly vačky zlomit a jít do motoru. Ten se logicky zastaví. Poslední, co chci, aby se mi kouslo kolo v rychlosti nad 130km. O tom, že budu duchapřítomná a v téhle rychlosti vymáčknu spojku dost pochybuji.
Prosím o váš názor. Pokud máte podobnou zkušenost se 790 motorem ozvěte se. Vím, že se tento problém vyskytuje docela často. Na rozdíl od problému s brzdama, ho KTM ještě nedala do RAPEX (Databáze nebezpečných výrobků).
Tak historka má svůj konec.
Moje KTM 790 je doma, plně funkční. Práci jsem hradila, materiál KTM bylo ho cca za 30.000. Práce zhruba 9,5hodiny ... cca 6500Kč.
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/41/580165_860e5f824a43e6800b6bf92d367d44e6.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/37/576860_c4df06505e94510e1f0b6fad23ebc689.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/37/576861_0038c3208fa83abdfc6f96138509437b.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/37/576862_edd49b7cbd279b52cc573b23a6991406.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/37/576863_d8ea4cdbfbd51f249b0bc30a80918f0e.jpg)
Naposledy editováno 13.10.2021 12:48:56
1 reakcí na tento příspěvek KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši
Proč by u motorky za 60tis jsi akceptoval, že se to podělá, ale u motorky za 360tis ne? Oboje je snad ta samá věc, ne? Oboje je v záruce, k obojímu bys měl přistupovat stejně a očekávat a vyžadovat stejné.
Když si uvědomíš, kolik je třeba jen v motoru dílů, tak tohle se nejen může stát, ale bude se to dít. U všech značek jsme testovací jezdci my. Jde následně o to, jak se k tomu postaví a tohle proběhlo od začátku do konce rychle a čistě.
Nejedná se o záruku, ale o kulanci. Klidně ji mohli poslat do pápá.
Co se týká třeba DL650, která je vyhlášena svou spolehlivostí, tak opravdu nenajede 200tis km bez otevření motoru. Jsou tu lidi, kteří to s ní (nebo lépe řečeno s ním - Strom) mají najeto a na 100tis km se dělají minimálně kroužky, ve 200tis se dělá komplet vršek. Nechci to srovnávat s vačkama na 30tis km, ale zas buďme fér.
Ještě bych dodal, že je možný, že u Afriky ten motor dá 100 000km bez zásahu, nicméně Japoncům v mnoha ohledech Evropa utíká a to třeba v litrovém výkonu. Nehledě k tomu, že Afrika má problémy, které nebyla schopna vyřešit od roku 2016 a to ani na nové Africe 1100.
Co tady je pozitivni je to, ze se to takto vyresilo i po zaruce. U Ciny by bylo jasne kam by te poslali s takovym problemem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Indukcni drzak telefonu KTM 790 Adventure | vitovec | 19 | 12.7.2024 v 15:56 Kratas14 |
Reset servisního intervalu ktm 790 adv KTM 790 Adventure R, KTM 790 Adventure | Brkoman | 2 | 6.6.2023 v 14:11 Brkoman |
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | Destroyer | 1 | 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík |
spatne startuje KTM 790 Adventure | Martineleven | 7 | 23.2.2023 v 07:23 Diego_J |
Polský TET 27-30 října Husqvarna 701 Enduro, KTM 790 Adventure | ZdendaZB | 11 | 6.11.2022 v 16:38 ZdendaZB |