paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši
18.9.2021 v 10:33
Na obrázku vidíte vačky z KTM 790 adventure. Najeto 30.000Km. Koupena v 03/2019. Servisována pravidelně v autorizovaném servise. Olej měněn navíc ještě v půlce servisního intervalu, taktéž v autorizovaném servise. Použit jejich Motorex 10W50.

V servise se vyjádřili, že by se mohly vačky zlomit a jít do motoru. Ten se logicky zastaví. Poslední, co chci, aby se mi kouslo kolo v rychlosti nad 130km. O tom, že budu duchapřítomná a v téhle rychlosti vymáčknu spojku dost pochybuji.
Prosím o váš názor. Pokud máte podobnou zkušenost se 790 motorem ozvěte se. Vím, že se tento problém vyskytuje docela často. Na rozdíl od problému s brzdama, ho KTM ještě nedala do RAPEX (Databáze nebezpečných výrobků).

Tak historka má svůj konec.

Moje KTM 790 je doma, plně funkční. Práci jsem hradila, materiál KTM bylo ho cca za 30.000. Práce zhruba 9,5hodiny ... cca 6500Kč.






Naposledy editováno 13.10.2021 12:48:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši

8.12.2021 v 07:29 | Nahoru | #1
marna>
Ad odstavec 1: KTM to tak prostě má, že u nového modelu vychytává mouchy za pochodu, bohužel... Proto už bych čekal 890 vychytanější

Ad2: Doslova napsala "Další důvod si ji nechat. 890 mají mnoho jiných problémů. Nafoukly objem a je to problém." - z toho jasně vyplývá, že 890 má nějaké nedostatky navíc

Ad3: Až tak zlé to s KTM ještě není

Ad4: Moto mám teď spíš na "vyšantenie" v rámci ČR, na dobrodružné cesty kolem světa teď bohužel nemám čas. I proto preferuju KTM před japoncem. Na druhou stranu KTM sice nemá obecně moc dobrou pověst co se spolehlivosti týče, ale přesto na nich spousta lidí bez problémů cestuje. Je to i o přístupu k poctivému servisu, nestačí jen vyměnit olej, svíčky a filtry jako strojů ze země vycházejícího slunce. A já jí tu péči dám rád Věc jako vydřené vačky po 30tis.km jsou pochopitelně průser, ale snad už vyřešený.

(reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši

5.5.2023 v 21:02 | Nahoru | #2

Sete píše: marna>
Ad odstavec 1: KTM to tak prostě má, že u nového modelu vychytává mouchy za pochodu, bohužel... Proto už bych čekal 890 vychytanější

Ad2: Doslova napsala "Další důvod si ji nechat. 890 mají mnoho jiných problémů. Nafoukly objem a je to problém." - z toho jasně vyplývá, že 890 má nějaké nedostatky navíc

Ad3: Až tak zlé to s KTM ještě není

Ad4: Moto mám teď spíš na "vyšantenie" v rámci ČR, na dobrodružné cesty kolem světa teď bohužel nemám čas. I proto preferuju KTM před japoncem. Na druhou stranu KTM sice nemá obecně moc dobrou pověst co se spolehlivosti týče, ale přesto na nich spousta lidí bez problémů cestuje. Je to i o přístupu k poctivému servisu, nestačí jen vyměnit olej, svíčky a filtry jako strojů ze země vycházejícího slunce. A já jí tu péči dám rád Věc jako vydřené vačky po 30tis.km jsou pochopitelně průser, ale snad už vyřešený.


Jaký se na KTM musí dělat servis navíc?
+ Napište kdo máte další Zkušenosti s motory 790 a 890 ,dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sportovně cestovní moto BMW F 800 GS, Kawasaki Z 1000 SX, KTM 790 Adventure,... Michalcdk 22 25.9.2024 v 12:32 Gahan37
Indukcni drzak telefonu KTM 790 Adventure vitovec 19 12.7.2024 v 15:56 Kratas14
Reset servisního intervalu ktm 790 adv KTM 790 Adventure R, KTM 790 Adventure Brkoman 2 6.6.2023 v 14:11 Brkoman
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... Destroyer 1 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík
spatne startuje KTM 790 Adventure Martineleven 7 23.2.2023 v 07:23 Diego_J


TOPlist