paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši
18.9.2021 v 10:33
Na obrázku vidíte vačky z KTM 790 adventure. Najeto 30.000Km. Koupena v 03/2019. Servisována pravidelně v autorizovaném servise. Olej měněn navíc ještě v půlce servisního intervalu, taktéž v autorizovaném servise. Použit jejich Motorex 10W50.

V servise se vyjádřili, že by se mohly vačky zlomit a jít do motoru. Ten se logicky zastaví. Poslední, co chci, aby se mi kouslo kolo v rychlosti nad 130km. O tom, že budu duchapřítomná a v téhle rychlosti vymáčknu spojku dost pochybuji.
Prosím o váš názor. Pokud máte podobnou zkušenost se 790 motorem ozvěte se. Vím, že se tento problém vyskytuje docela často. Na rozdíl od problému s brzdama, ho KTM ještě nedala do RAPEX (Databáze nebezpečných výrobků).

Tak historka má svůj konec.

Moje KTM 790 je doma, plně funkční. Práci jsem hradila, materiál KTM bylo ho cca za 30.000. Práce zhruba 9,5hodiny ... cca 6500Kč.






Naposledy editováno 13.10.2021 12:48:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši

9.5.2023 v 10:47 | Nahoru | #1
Tri> Dobře jsi to popsal
On i třeba takový triumph všechno vyrábí v Thajsku.
Mám v hledáčku právě 890 adv -Obyčejnou, chci zkusit i Transalpa a Stroma 800-Transalp je určitě made in Japan.
nevím co se mi to stalo-Vždycky se mi líbily klasický designy ,ale teď se mi ty KTM ky začaly líbit, I ta Kudlanka se mi líbí Transalp mi přijde jako designově nudnej
Plus jestli bude KTMka zábavnější tak to risknu, Jezdím jen v Česku.Hlavně Potřebuju dobrý podvozek na rozbitý silnice. off jezdit nebudu, Na to mám CRF 300l.
Pokud mi sedne Transalp nebo strom 800 tak bych je bral nový ,890ku asi starší.

Naposledy editováno 09.05.2023 10:51:08

(reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši

9.5.2023 v 12:11 | Nahoru | #2

Fyro píše: On i třeba takový triumph všechno vyrábí v Thajsku.

To nemusí nič znamenať. Pokiaľ viem, tak 800-ky boli od začiatku spoľahlivé (akurát pri jazde v teréne bolo treba často čistiť škrtiacu klapku, inak nešiel voľnobeh, ale tak každá moto má muchy... Suzuki má napr. snímač páčky spojky, bez ktorého neštartuje, a do ktorého rada zateká voda), ale Explorer mal prvý rok nejaké problémy s motorom, než to vyriešili...

KTM 790 mala tie vačky (vraj na 890 už sú ok) plus ďaľšie občasné závady... na 1290 som nič nepočul, ale zasa tu pred rokmi bola téma, ako riešili niečo na 1190...

Lenže Japonci v triede 300 tis. + prakticky nič nemajú, Versys je čiste cestný a navyše R4, V-Strom má takú ergonómiu, že by to ani v Číne neprešlo, snáď jedine Afrika, ktorá má svoje špecifiká, ale dá sa.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sportovně cestovní moto BMW F 800 GS, Kawasaki Z 1000 SX, KTM 790 Adventure,... Michalcdk 22 25.9.2024 v 12:32 Gahan37
Indukcni drzak telefonu KTM 790 Adventure vitovec 19 12.7.2024 v 15:56 Kratas14
Reset servisního intervalu ktm 790 adv KTM 790 Adventure R, KTM 790 Adventure Brkoman 2 6.6.2023 v 14:11 Brkoman
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... Destroyer 1 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík
spatne startuje KTM 790 Adventure Martineleven 7 23.2.2023 v 07:23 Diego_J


TOPlist