JirkaPařez>Foukáním do hadičky netěsnost jehláku opravdu nezjistíš. Je zapotřebí jehlák s plovákem nasadit do sedla na víčku plovákovky, otočit plovákem dolů a v hadičce vyvolat hubou podtlak a ne předtlak. Tak tedy podtlak, hadičku zašpuntovat jazykem a plovák s jehlou musí na víčku držet, Když jazyk z hadičky odšpuntuješ, plovák spadne. K tomu syčení. Pokud je netěsnost válce na karteru (což si myslím, že nebude), nebo hlava, nebo svíčka, což si myslím nebude také, tak by se to dalo zjistit klasickou metodou, na zjišťování netěsností, například plynového potrubí. Natři ty spoje vodou s Jarem, a když se při našlapování vytvoří bublina, tak je jasno. Já bych to viděl spíš na netěsnost v sání. Jak vypadá rovinnost přírub karburátoru a kolínka na onou stranách? Dal jsi nová těsnění?