1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r

Naposledy editováno 01.11.2022 16:11:19
Jediný co mě hodně mrzí je, že plexi mi nefungovalo ani v jedné poloze – hlavně v té vyšší dělalo hrozný kraval. V nižší poloze o něco menší, ale pro mě neakceptovatelný. Musel bych jezdit bez štítku, přilbu mám vyklápěčku schubert C3 pro. Nemá někdo zkušenosti s tím tourist vyšším plexi puig?
Nebo Přídavný deflektor ?
Naposledy editováno 18.05.2023 17:41:03
1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r

Jinak to Givi airflow mi docela dává smysl, Na YouTube jsou testy, ale na tolik anglicky nerozumím abych to správně pochopil, jestli to teda dobrý nebo ne.
edit: Koukám že jsi mi psal jinde , že budeš montovat Givi airflow, Prosím dej mi vědět jestli to v neděli vyzkoušíš. Díky moc!
Naposledy editováno 19.05.2023 21:29:52
1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r
Na youtubu jsou u videí s větším počtem zhlédnutí možné nastavit titulky, většinou to automaticky nabídne anglické, ty potvrdíš a dáš znovu titulky a většinou to nabídne automatický překlad a vybereš češtinu. Není to dokonalé, ale smysl se pochopit dá.
1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r
1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r
Naposledy editováno 22.05.2023 10:21:17
1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r
1 reakcí na tento příspěvek KTM adventure 790 nebo 890 ,s nebo r

Musel jsem vyzkoušet nastavení deflektoru tak aby byly turbulence co nejmenší. Záleží taky jak a kde člověk na motorce sedí. Není to 100% řešení.
Tri píše: Hlásím problém technicky vyřešen. Rozříznul jsem tu posuvnou lopatu přibližně na půl, zaoblil konce a dneska jsem to zkoušel. Vnikly tři použitelné kusy, protože ten spodní díl jde nasunout i obráceně. Když zůstal původní horní díl na nejnižší polohu (posunout nahoru nejde, protože spodek tam logicky chybí) zůstaly rány do helmy, silný hluk, vibrace do uchycení, ale posunulo se to o cca 10 km/h dál. Spodní díl svou širší stranou nasazený nahoru. Žádné vibrace do helmy a skoro žádné do uchycení, větší hluk ve vyšších rychlostech, celkově větší nápor větru. Když se tento díl otočí špičkou a matnou částí nahoru, tak paráda. Minimální vibrace do uchycení od cca 130 km/h (může se to posunout ještě níž), hluk menší než u origo, za mě spokojenost, dlouhodobě vyšší rychlostí jsem nejel, ale při cca 170 se to chovalo dobře . Přirovnal bych to k cestovnímu, co jsem měl na CBF. Jsem překvapený, jak brutální rozdíl mezi nimi je i když rozměrově jsou si hodně podobný. Teď už jenom musím vyladit estetiku. On už je majitel týhle motorky k designovým přešlapům skoro imunní, ale tady, tím že má první díl dole rozšíření u světla a otočený horní díl je špičatý a matný, tak to vypadá tak, že by to mohlo svádět k poznámkám a taky se přes to blbě kouká. Zkusím to vyleštit a také říznout z horního kusu něco podobného tomuto. Shrnutí: bez úprav bych tam tohle plégo nenechal a koukal po jiném, ale problémy s hlukem a třepáním helmy jsou určitě řešitelné.
Paráda, díky za info! Zkrátka jsi poladil to Givi airflow? Ty spodní deflektory pod světlem jsi neoddělával?
Naposledy editováno 27.05.2023 10:44:46
Fyro> ano, spodek jsem nechal, ten se mi zdá tvarově navržený dobře a ořezal jsem ten posuvný díl. Nyní jsem téměř spokojený. Spodní deflektory jsem měl sundané ještě s origo plexi, protože jsem je měl chvíli ve stejné folii jako blatníček a řekl bych, že mi víc táhlo na břicho, ale někomu už to prý také pomohlo. Taky jsem na nějakém videu slyšel, že jako na GS to nebude fungovat nikdy a kdo chce komfort při cestování, má vzít GS. To bych asi mohl potvrdit, protože v únoru a v březnu jsem měl vždycky nejvíc zmrzlý ruce a břicho, Tuhle motorku beru jako univerzál s příklonem k blbnutí, tak jsem ochotný přetrpět dva dny ročně na dálnici, proto abych se pak mohl víc bavit v zatáčkách. Takhle ořezaný to celkem funguje do 140. Reálně víc udržuju delší dobu jen na Mnichov a to už nějak vydržím.


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu do terénu a ofík [1, 2] KTM 790 Adventure R | Jogurtos | 56 | 23.10.2024 v 18:00 S_H |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 65 | 19.7.2024 v 11:48 Metric |
KTM 790 Adventure R KTM 790 Adventure R | Kratas14 | 20 | 29.3.2024 v 10:12 Metric |
Doporučení servisu ktm 790 adventur... KTM 790 Adventure R | ondrej-ek | 2 | 28.2.2024 v 08:53 Dr.fík |
Bosna - červenec 2024 KTM 790 Adventure R | rsanda | 2 | 24.1.2024 v 15:20 rsanda |