Fyro>jezdil jsem s origo plexi zvednutým na vyšší šroubek na uchycení. Od 110 km/h mi to kmitalo s helmou tak, že mi to občas rozostřovalo vidění, bylo to hodně nepříjemný. Bohužel Tě ale s plexi Givi Airflow asi nepotěším. Malé turbulence zmizely, ale nahradily je trochu jiné od cca 120 km/h, ale ty způsobují spíš hluk a větší otřesy, to je pro mě určitě lepší. Bohužel hluk od cca 130 se mi zdá podobný jako u origo plexi. Další nevýhoda je, že Givi má držáky docela pevně spojené s kapličkou nebo jak se tomu, co drží světlo, budíky, plexi říká a od 120 se plexi docela chvěje a tím, že jeho držák má více bodů uchycení, přenáší tyto vibrace přímo do konstrukce. Jaký to bude mít vliv na životnost upevnění, neumím posoudit. Zaměřil jsem se více na hlučnost a musím souhlasit, že dlouhodobá jízda po dálnici bude docela za trest. Další věc je, že výrobce udává jako maximální rychlost 130, jel jsem dnes na pár místech cca 160 a rozdíl proti 130 už jsem nezaznamenal, ale to bylo všechno na nejnižší polohu, neumím si představit, že bych na tu nejvyšší jel více než 120 a taky je třeba počítat s tím, že pak je celé zorné pole kryté. Určitě pro jízdu do cca 120 je to k lepšímu, mouchu na hledí přilby jsem za cca 250 km nechytil žádnou, to s origo nebylo, v klidu se dá jet do 100 s otevřenou přilbou a je to možná ještě tišší než se sklopeným hledím. Kdyby to stálo míň, tak bych každému doporučil, ať si udělá názor sám, ale za necelé 4 tis. to s klidným svědomím udělat nemůžu.
Na youtubu jsou u videí s větším počtem zhlédnutí možné nastavit titulky, většinou to automaticky nabídne anglické, ty potvrdíš a dáš znovu titulky a většinou to nabídne automatický překlad a vybereš češtinu. Není to dokonalé, ale smysl se pochopit dá.