Letošní albánie a černá hora celkem na 40 dní tak nějak brodům nepřála, voda pořádně nebyla, potůčky skoro vyschlý a do koryta velkejch řek plnejch kamení jsem, se neodvážil. Ani by to nemělo nakonec smysl.
Takže by mě zajímalo od zkušených jezdců, kteří brodí a neustále nepadají v brodech jak přezrálý švestky po sklizni(na toto téma jsem našel plno videí na netu, ale to co tam hoši předvádí je až k pláči). Jestli máte nějaký poučný videa, nějakou správnou a ověřenou techniku tak sem s nima a můžeme to rozebrat. Jedná se teda o cestovní stroj, s dvouma brašnama a celkovou hmotností při naložení atakující 200 kilo. Ne o ostrou 100 kilovou prázdnou krosku. 300 kilový motorky bych taky moc neřešil, protože s nima se brodit pořádně nedá, kvůli hmotnosti.
Za brod se nepovažuje dobrá cesta přes kterou teče 20-30 centimetrů vody (abychom si rozumněli, třeba silnici z thetu do prekalu v albánii. Tam defakto žádnej brod není, když zrovna není po silnějším dešti. Ale něco kamenitýho, nebo hlubšího třeba s bahnem apod.
(kraviny sem nepište, nemá to cenu, jinak se to zase zvrhne ale couvání do prudkýho kopce s otočenou vačkou, nebo jízda ve stupačkách do kamenitýho výjezdu na plnej kotel a podobný nesmysly)
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně brodit na lehkém cestovním enduru
(samozřejmě mluvím o hlubokých kde vůbec nevíš co je na dně, to na fotkách vypadá v pohodě)
Naposledy editováno 08.10.2021 15:25:09
Pedl píše: Řekl bych, že je dobré si to nejdřív projít, zjistit jestli tam není velká díra nebo velký šutr o který by ses zadrhl, to je podle mě největší problém, dokud jedeš balanc nějak udržíš.
(samozřejmě mluvím o hlubokých kde vůbec nevíš co je na dně, to na fotkách vypadá v pohodě)
to nafotkách je jen pro ilustraci - rychle/pomalu, to nebyl brod, jen potůček s drobným stěrkem na dně