jak to tak bývá, na prahu (bez)významného jubilea jsem se rozhodl udělat si radost a pořídit si hračku. A jak to tak bývá, vybírám, koukám, čtu a - stejně si moc nevím rady. Zalíbila se mi Kawasaki VN 900 Classic. A teď ty rady - nedávno se tu objevil inzerát -
https://www.motorkar...classic-1710590.html
Samozřejmě mě zaujala cena - oproti jiným o dost nižší. Takže se ptám zkušených - má to smysl? V první řadě nájezd km - 70000- moc? Vím, že se dle obrázku těžko posuzuje, ale třeba si zkušené oko něčeho všimne, upozorní...
Další, která mě zaujala -
https://www.motorkar...classic-1700661.html
Zaujala už jen tím, že je kousek ode mě. Majitel zde i před časem diskutoval, radil se..Takže kdyby náhodou četl, může se ozvat, třeba bychom něco vymysleli
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
No a kdyby měl někdo tip na takovou krásku v opravdu dobrém stavu s cenou +- do 120000, sem s tím tipem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Je mi jasné, že se do mě asi dost pustíte - třeba jako že "kup si silnější"(asi ne, při 180/75 jsem soudný, 300kg lokomotivu bych asi moc nedal), "kup si koloběžku" apod., ale co už. Třeba se najde i pár rozumných rad, za něž předem díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady začátečníkovi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
zajimavy je, ze pises 300kg lokomotivu bych nedal a pritom ta VN 900 ma 282kg - to je jako uz jedno ne...
Tyhle leštící stroje většinou bývali rodinným mazlíčkem k občasným projížďkám za hezkýho počasí, takže většina majitelů se o ně vzorně starala - tudíž výskyt totálních zkurvenin nebývá tak častý. To ale neznamená, že nejsou, a samozřejmě je nutné stroj před koupením dobře prohlídnout , pokud možno s někým, kdo motorkám rozumí. To je základ.
A to rovnou navazuje i na nájezdy. Pokud je motorka v evidentně dobrým stavu a pokud včas dostávala to, co dostávat měla, není 70 tisíc km žádnej problém a bude ti ještě léta sloužit.
Chopery jinak opravdu nejsou etalon pohodlí, i když pravda - každej má svojí ergonomii jinou, a jak se říká : když jí miluješ, není co řešit. Třeba ti sedne a budeš roky spokojenej. Jezdil jsem na tom 13 let, než se mi rozpadl hřbet. Doktoři mě rozřezali, složili, a rozcvičili, ale na choperu už to nebylo ono. Přešel jsem na cenduro (Guzzi V85) a je to opravdu někde jinde. Ale to už je tvá volba, na to ses neptal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic | Jirka_VN900 | 3 | 23.6.2024 v 15:02 Slávek-TDM |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic | riderr3 | 18 | 28.5.2023 v 17:09 kratkej01 |
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic | Sumečekk | 8 | 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk |
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic | Dexxteer | 59 | 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk |