Když zastavuju třeba na semaforu a postupně se docvakám na neutrál či jedničku se spojkou, tak motorka nespadne na volnoběh a drží nějakou dobu vyšší otáčky - pocitově "sytič". Trvá to třeba 3-5 vteřin. Volnoběh sám o sobě je pak o.k.
Čím to může být?..stříkačka se ladit nedá..nebo dá?..Nemůže to být tím, že je to vzducháč a teď je zima a tudíž se to chladí víc než je zdrávo? (mám najeto 350 km a nejteplejc bylo 8 stupnů)..
Když jsem to volal do Kawy, tak mi řekli, že se s tím ještě nesetkali a že na garančce na to kouknou...
díky
2 reakcí na tento příspěvek Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
Naposledy editováno 20.12.2021 14:42:39
trinidad píše: v manualu samozřejmě nic není...to bejvalo za mých mladých let, že k autu byl návod na rozborku a zborku Do garančky to vydržím, to je jasný...ale se.. mě to..
Ty jo to se mi moc nezda, ja mam na vsech motorkach se vstrikovanim kolecko na stelovani volnobehu a je to popsane i v manualu.
Moderni motorky co maj volnobeh rizenej nejakym ventilem to samo nemaji a volnobeh se nastavuje na diagnostice, ale endura maj dost praveky systemy vstrikovani, tam by melo byt stelovani…
No a jestli ten volnobeh jen pomalu pada, nakonec ale bezi s nizkyma otackama, tak spis nejaka netesnost v sani…
1 reakcí na tento příspěvek Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
v kadým případě díky za info a názory - víc hlav víc ví
The KLX230 has its own engine idle speed monitoring system that automatically raises engine idle speed as it senses a low engine speed or load on the engine. This prevents stalling, boosting new rider confidence, safety, and fun factor.
Obecně jsem fakt spokojenej a jsem rad ze jsem motorku koupil. Je to fakt nenarocnej společník na cely dny :)
1 reakcí na tento příspěvek Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
chalka píše: Máme tu KLX 230 tři a dělá všem to samé. Je to opravdu protivné ten vysoký volnoběh, navíc ta motorka vůbec nebrzdí motorem a při přidání jak kdyby se otáčky zasekly a pak to teprve pomalu padá. Dá se to řešit výměnou krokového motorku za šroub.
co je to krokový motorek?..
Mě to motorem brzdí dobře, ty vyšší otáčky to tam foukne až když vyřadím neutrál, nebo mám jedničku na spojce.
..asi se s tím naučím žít...prostě zas někde vymysleli nějaký "kurvítko"..jinak s moto jsem spokojenej, na blbnutí a přespolní výlety parádní, lehoučký a nenáročný, nezáludný..
Naposledy editováno 03.01.2022 11:37:29
KLX 230 to mají všechny a všechny takhle hýbou volnoběhem.
https://www.facebook...nk/1008824873016003/
Naposledy editováno 10.01.2022 17:03:00
1 reakcí na tento příspěvek Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
Ahoj , mám KLX chvilku a chtěl jsem manuální nastavení volnoběhu objednat .
Z těch odkazů z Facebuku z indonéských webů mi žádný nenabízí zaslání do Evropy , tak jsem kontaktoval toho Wahyu .
On by 1 ks za 25 $ poslal ,ale poštovné DHL 77 $ ! Ještě našel alidia express za 60 $ . Ale furt je to pálka za jeden šroub .
Už jste to nějak řešili u nás ? Třeba výroba , nevypadá to moc složité ale je třeba mít aspoň skicu .
Je to fakt stupidne jednoduche, kdybys nekde sehnal tu automatickou vec navic, abys mohl jezdit zatim to bude u me hnit… no a nebo to vyndej a omer… je to jen spunt s vnitrnim zavitem…
Naposledy editováno 02.08.2022 16:13:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Vypnutí ABS na zadním kole Kawasaki KLX230 | chochin | 16 | 25.1.2022 v 10:37 starej-Lupo |