Když zastavuju třeba na semaforu a postupně se docvakám na neutrál či jedničku se spojkou, tak motorka nespadne na volnoběh a drží nějakou dobu vyšší otáčky - pocitově "sytič". Trvá to třeba 3-5 vteřin. Volnoběh sám o sobě je pak o.k.
Čím to může být?..stříkačka se ladit nedá..nebo dá?..Nemůže to být tím, že je to vzducháč a teď je zima a tudíž se to chladí víc než je zdrávo? (mám najeto 350 km a nejteplejc bylo 8 stupnů)..
Když jsem to volal do Kawy, tak mi řekli, že se s tím ještě nesetkali a že na garančce na to kouknou...
díky
2 reakcí na tento příspěvek Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230
Naposledy editováno 20.12.2021 14:42:39
trinidad píše: v manualu samozřejmě nic není...to bejvalo za mých mladých let, že k autu byl návod na rozborku a zborku Do garančky to vydržím, to je jasný...ale se.. mě to..
Ty jo to se mi moc nezda, ja mam na vsech motorkach se vstrikovanim kolecko na stelovani volnobehu a je to popsane i v manualu.
Moderni motorky co maj volnobeh rizenej nejakym ventilem to samo nemaji a volnobeh se nastavuje na diagnostice, ale endura maj dost praveky systemy vstrikovani, tam by melo byt stelovani…
No a jestli ten volnobeh jen pomalu pada, nakonec ale bezi s nizkyma otackama, tak spis nejaka netesnost v sani…
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Vypnutí ABS na zadním kole Kawasaki KLX230 | chochin | 16 | 25.1.2022 v 10:37 starej-Lupo |