Téma: Multistrada 950 x V-Strom 1050
29.12.2021 v 11:02
Rozum říká, že silnější a jinou motorku nepotřebuji, ale červík chtíče pořád hlodá
Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.

Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.
2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
Díky moc za všechny názory. Každý má něco do sebe. Více než emocím, naslouchám rozumu. Což je někdy, třeba u výběru motorky, asi na škodu. Jenže změňte se ze dne na den.
On samotný V-Strom 650 (stehně jako 1050) je racionální motorka. Žádný krasavec, žádný uzel emocí. Nerad bych ale prodeje stromíka litoval. Navíc jsem ho kupoval jako novou motorku, vymazlil si ji. Je to super univerzální motorka, jen jí trochu chybí emoce. Částečně to napravil laděný výfuk (taky mi trvalo, než jsem se rozhoupal ho koupit). Jenže člověk pořád pošilhává po tom, co nemá a mám obavu, že ať si koupím jakoukoliv, za chvíli mě bude lákat zase jiná. Proto ta myšlenka mít jednu hlavní srdcovku a k ní si na kratší dobu pořídit nějakou alternativu...ojetinu bez potřeby velkých investic a jakmile omrzí, zase ji vyměnit, má něco do sebe. S touto variantou si hraji v hlavě čím dál víc.
On samotný V-Strom 650 (stehně jako 1050) je racionální motorka. Žádný krasavec, žádný uzel emocí. Nerad bych ale prodeje stromíka litoval. Navíc jsem ho kupoval jako novou motorku, vymazlil si ji. Je to super univerzální motorka, jen jí trochu chybí emoce. Částečně to napravil laděný výfuk (taky mi trvalo, než jsem se rozhoupal ho koupit). Jenže člověk pořád pošilhává po tom, co nemá a mám obavu, že ať si koupím jakoukoliv, za chvíli mě bude lákat zase jiná. Proto ta myšlenka mít jednu hlavní srdcovku a k ní si na kratší dobu pořídit nějakou alternativu...ojetinu bez potřeby velkých investic a jakmile omrzí, zase ji vyměnit, má něco do sebe. S touto variantou si hraji v hlavě čím dál víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
zahadnytajemny>
No taky mám dvě motorky, Hondu 750 a Multici. A co mám Multici tak jsem na Hondě najel 200 km. Nějak mě to na ní nebaví. Když už jsem za italku ty prachy vyhodil tak si ji chci užít. A letos jsem se svezl na M V4S a mám od té doby brouka v hlavě. A nebýt mi skoro 60 už by stála v garáži.
No taky mám dvě motorky, Hondu 750 a Multici. A co mám Multici tak jsem na Hondě najel 200 km. Nějak mě to na ní nebaví. Když už jsem za italku ty prachy vyhodil tak si ji chci užít. A letos jsem se svezl na M V4S a mám od té doby brouka v hlavě. A nebýt mi skoro 60 už by stála v garáži.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 2 | 11.4.2025 v 08:49 PP_MT |
Box na nářadí - kde sehnat originál Ducati Multistrada 950 | KaMetal | 1 | 19.1.2025 v 16:13 Tom270 |
Výměna výfuku Ducati Multistrada 950, Ducati Multistrada 950 S | Dorso750Martin | 3 | 12.5.2024 v 22:56 assassin |
Multistrada 1200 nebo Multistrada 950 Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 950 | George24 | 16 | 1.10.2023 v 07:56 RadoR6 |
Ducati Multistrada olej Ducati Multistrada 950 | Duma73 | 15 | 30.9.2023 v 10:31 mmks |