Téma: Multistrada 950 x V-Strom 1050
29.12.2021 v 11:02
Rozum říká, že silnější a jinou motorku nepotřebuji, ale červík chtíče pořád hlodá
Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.

Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.
1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
Tracer 9 urcite, ten motor je super. Jinak nic italskyho uz v zivote bych nekoupil, ale to jsou moje skvele zkusenosti s Alfou Romeo 
Naposledy editováno 30.12.2021 22:12:14

Naposledy editováno 30.12.2021 22:12:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 2 | 11.4.2025 v 08:49 PP_MT |
Box na nářadí - kde sehnat originál Ducati Multistrada 950 | KaMetal | 1 | 19.1.2025 v 16:13 Tom270 |
Výměna výfuku Ducati Multistrada 950, Ducati Multistrada 950 S | Dorso750Martin | 3 | 12.5.2024 v 22:56 assassin |
Multistrada 1200 nebo Multistrada 950 Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 950 | George24 | 16 | 1.10.2023 v 07:56 RadoR6 |
Ducati Multistrada olej Ducati Multistrada 950 | Duma73 | 15 | 30.9.2023 v 10:31 mmks |