globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšené volnoběžné otáčky
5.1.2022 v 10:25
Zdravíčko,

Mám problém s vysokými volnobeznymi otacky na svem Honda CBR 1000rr 2008. Zacalo to pred tremi lety kdy se nahodne obcas zvedly volnoběžné otáčky ze začatku jen o par stovek a ted dokonce az o 600. Neni to stale. Nekdy pri nastartování byli v normalu na 1200 a po kratonke jizde se sami zvýšili a pak po novém nastartování nahodne bid zas klesly a držely v normálu nejakou dobu, nebo se opet zvysili. Loni jsem vymenil palivovy filt a menil chladic kvuli praskline. Beze zmeny. Letos jsem menil svice, vycistil vzduchový KN filtr jako každý rok, vyčistil IAT senzor, vycistil IACV senzor lihem a nasledne WDckem a nasteikal silikonem na tlumiče (mozna hovadina?) vcetne total zadelanych hadic a vstupu, promeril MAP senzor a OK, promeril TP senzor tez OK. Situace nyni se zmenila, ze pri nastartování studeného motoru se otacky vyšplhají rovnou na 2500 a postupne s ohříváním motoru otacky klesaji na 1850 kde zustanou a nemeni se. Takze cely volnobezny proces otacek je o 600 otacek vys nez by mel byt. Neví nekdo, zda se ma resetovat jeste ridici jednotka, nebo na diagnostice seridit po vycisteni iacv, ci by to mohlo delat to, ze jsem iacv prakticky nechal mastne od wdcka a silikonu, ci neco jeste jineho?Nove cidlo je dost drahe, abych ho zkousek kupovat nove na zkoušku. Zjistila by mi pricinu diagnostika?

Naposledy editováno 05.01.2022 10:45:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšené volnoběžné otáčky

6.1.2022 v 21:30 | Nahoru | #1

cita29 píše: A co synchronizace klapek?

Ty klapky kontrolovals jak ??? včetně čistoty Musí se to napíchnout na podtlaky a mezi sebou seřídit, popřípadě zkontrolovat těsnění přírub... A jestli tam máš čerstvej benzín tak je uplně u prdele jestli má 100 nebo 95 okt.

Naposledy editováno 06.01.2022 21:52:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšené volnoběžné otáčky

7.1.2022 v 09:02 | Nahoru | #2
KAWAHAB> kontroloval jsem pouze vizuelne a cele toto ústrojí mi prijde skoro jako nové včetně klapek. Dolehani klapek jsem take kontroloval jen vizuelne a prislo mi , ze sedi perfektně, ale právě nevím jestli je to dostatečné tato kontrola asi evidentně ne. Takze nejspíše to bude chtit seridit. A kontrola těsnosti prirub se provádí striknutim nejakeho plynu kolem a cekani na zvýšení otacek, ci nástřikem jarove vody kolem vsech moznych úniků, ale vzhledem k tomu, ze by tam mel byt podtlak, tak mi tato varianta s jarovou vodou prijde jako hovadina ze? Jestli dobře uvažuji, tak mam chudou směs, jelikož mi tam nekudy vniká vice vzduchu (nezavira se iacv ventil, netesnost mezi telesem iacv a sacim potrubím, špatné dolehani klapek, prdla hadička, netesnost na prirube, nebo rozhozene vstriky) a tim dochazi k obohacování smesi a následnému zvýšení otáček ze?

Naposledy editováno 07.01.2022 12:25:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist