globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Royal Enfield 865ccm
Dobrý den, mám menší dilema a žádám o radu nebo pomoc, stačí i názor. Vlastním Royal Enfield Interceptor 650 a všiml jsem si u Hitchcocka možnosti předělat si defakto svépomocí svého Enfielda na 865 ccm, balík se jmenuje Big Bore kit. Ovšem nevím, zda je možné v ČR takhle zasáhnout do motoru a defakto zvětšit objem a výkon. V Anglii a Australii podle videí to asi problém není. Jak je to prosím u nás doma v čechách ? Prošel bych pak s papíry na technickou kontrolu ? Samozřejmě nemusel bych to asi hlásit a vzhledově nikdo nic nepozná, byl by to ale nejspíš technícký i pojistný podvod.
Vím že kamarád si koupil kdysi nějakou kapotovanou Kawu a sundal kapotáž, udělal z ní naháče a už neprošel.
Děkuji za odpověďi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Royal Enfield 865ccm

9.7.2022 v 16:59 | Nahoru | #1
Alceste> otázka je, co si představit pod pojmem "zvládá". z mýho pohledu sériový odpružení sice jakože zvládá, ale spíš teda ne. natož s dvojnásobným výkonem.

jj, rám je asi v poho, ale zbytek... krom toho, vždyť i u toho hičkoka máš napsáno:

Before fitting the bigbore kit you should look at replacing the front exhaust pipes and silencers for a less restrictive version.
With fitment of this kit, the fuelling will need to be controlled, we recommend the use of a Dynojet Power Commander in which we can supply a suitable base map.
To maximise the benefit of the bigbore kit you need to consider the following:
Clutch upgrade
Performance Camshaft
Free flow exhaust system
Air Filter Retainer

prostě originál system tu 850 neuživí. nebo uživí, ale blbě... a 850 se všema nutnýma dalšíma úpravama nemá 65 koní. to je výkon na zadním kole. na motoru to bude něco kolem 80.

a sry, upřímně, nechápu, proč seš v zrovna v tomhle případě tak vyplesklej z "legálnosti". to je až to úplně poslední... jedině, že by tvé jméno bylo mirek dušín, to pak jo!

E: nevím, spíš ne. jsem takový "nekomerční" typ a způsob i místo srazu je tak nějak mimo moji ... ech, náturu. každopádně hlášenej nejsem.

Naposledy editováno 09.07.2022 17:06:56

(reakce na) Royal Enfield 865ccm

9.7.2022 v 17:11 | Nahoru | #2
sardel> Roury a laufy jsou samozřejmostí. Ty základní jsou těžké a roury když se podíváš na průřez doslova dusí motor. Mají vzor plástve pro omezení proudu a toku vzduchu. Defakto když by se vyměnila Dynojet a roury za otevřené za nějaké lehčí výfuk, už jen tím určitě získám pár koní a otáčky. Filtr už mám od prvních km od DNA. Vše už jsem měl několikrát v košíku a připravený objednat. Co se financí a provedení týče nebyl nikdy problém. Co mne děsí je kdyby mne někdo nedal přednost jako mému strýci, pojistka by mi byla k ničemu. Proto jsem hledal legální cestu, to tzv uplně poslední. K čemu by mi pak byla vytuněná motorka na které bych nemohl legálně jezdit.

Naposledy editováno 09.07.2022 17:16:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sraz RE Poděbrady 2024 Royal Enfield Interceptor asitakto 2 17.5.2024 v 10:18 asitakto
Royal Enfield Interceptor - Royal Enfield Interceptor matmat 9 19.2.2024 v 14:02 dasto
Klasika nebo scrambler do 100 tisíc [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Benelli Leoncino 500, Hon... jincom 49 8.1.2024 v 10:47 Pítrs888
Royal Enfield Interceptor - táhne d... Royal Enfield Interceptor Mammoth 5 8.7.2022 v 14:36 Mammoth
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96


TOPlist