1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati 848
E: Ducati se maj prej kupovat až po nájezdu 30-40tkm, tam už je prej šance, že ty neduhy vychytal už původní majitel
Naposledy editováno 13.09.2022 21:04:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati 848
Naposledy editováno 13.09.2022 21:03:22
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati 848
Jinak ja koupil ojetou s 33 000. Ve 40 000 se rozpad ventil, takze oprava motoru za 50. V 50 000 pri desmo se resila zadrena saci vacka na zadnim valci. Tam tyhle motory trpi, kdyz se kasle na pravidelnou vymenu oleje.
Taky tomu odchazi prevodovky, kdyz tam nekdo dobastli quickshifter.
Jistotu mit nebudes. Je to tak 50:50 ze budes jezdit bez problemu nebo ze se neco podela.
Dal jsem do oprav dost, ale i tak posledni 3000 km jsme s ni nalital na okruhu a porad drzi.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati 848
Anti píše: I desmo se dá udělat doma. Teda pokud se řeší vůle třeba na jednom ventilu. Když je toho víc,vyplatí se servis. Ale ten je potřeba pečlivě vybírat,ceny jsou diametrálně odlišné.
Proč by jsi řešil jeden ventil? A hak by jsi to poznal???
Jo u lemplů to je levný.
Servis u dobrýho servisáka stojí dost podobně jako ve značkovým servisu. Mám dvě Duc a nic mi zatím nekleklo. Jen běžný servis tak se má, tedy na najetých km. U tý poslední se to chytlo jen tak tak, ale to bylo tím že na to sral předchozí majitel. Já to udělal na km a je vše v poho.
Mne servisák od toho malýho motoru odrazoval, že prej se to hůř chladí a chce to včas měnit olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati 848
P_B píše: Proč by jsi řešil jeden ventil? A hak by jsi to poznal???
Jo u lemplů to je levný.
Servis u dobrýho servisáka stojí dost podobně jako ve značkovým servisu....
Hak je co?
Kdysi před lety jsem skládal motor a měl rozhozené vůle. Oslovil pár servisů co dělají Ducati a zjišťoval co by stálo vymezení těch vůlí. Hlavy byly sundané, stačilo vzít měrky a vyměnit podložky. Některé servisy napsaly dvojku za práci a další cca 2-4 za podložky. Jako kdyby se musely kupovat všechny nové. Palice skončily v DMotu kde chtěli 1200 za práci a podložky výměnným způsobem, takže gratis. Pokud to člověk hlídá, ujede mu maximálně vůle ne jednom nebo dvou ventilech. Pak je levnější a jednodušší koupit za pětibábu podložku a udělat to doma. Ale pokud je to rozhašený čtyřventil tak se vyplatí ta hodinovka v DMotu.
O tom to je.
Servis dělám pravidelně potom co chce Duc a mne nikdy zatím nic neodešlo. Co vím co se komu posralo, tak se do toho kouknul nějaký odborník a víc to dojebal než opravil, pak už se to vezlo. Nebo zanedbaná údržba.
Raději dám novou svíčku po km než řešit zapalovací cívku či něco dalšího.
Ale každýho věc. Pak si alespoň máme se servisákem u kafe o čem povídat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |
Divný zvuk z motoru po koupi Ducati 848 | cheeeze | 24 | 31.1.2020 v 00:36 RED-MAN |